Solstrålen Skrevet 6. september 2003 #1 Skrevet 6. september 2003 Jeg skal sende inn noen filmer (fra fotoapparat) og på posen står det: Vil du ha matte eller blanke bilder? Hva er best?
Gjest Anonymous Skrevet 6. september 2003 #3 Skrevet 6. september 2003 Jeg foretrekker også blanke bilder.
Solstrålen Skrevet 6. september 2003 Forfatter #4 Skrevet 6. september 2003 Takk! Da krysser jeg i dette øyeblikket av for blanke bilder!!
lillen Skrevet 6. september 2003 #5 Skrevet 6. september 2003 Og jeg foretrekker matte... Hvilket firma var det?? (finnes så få igjen som lager matte...)
Nala Skrevet 6. september 2003 #6 Skrevet 6. september 2003 Jeg foretrekker også blanke. Tror det er mest vanlig.
Gjest Lea Skrevet 6. september 2003 #7 Skrevet 6. september 2003 Jeg liker matte bilder. Blir ikke så fort fingermerker på dem. Men jeg finner heller ikke noen som lager matte bilder lenger.
Solstrålen Skrevet 6. september 2003 Forfatter #8 Skrevet 6. september 2003 Dette er FOTOLABO. De har både matte og blanke bilder!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå