Gå til innhold

Hvor mange takkekort må man bestille?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har 60stk vi skal sende takkekort til, men hvor mange må vi bestille? Tenker på i tilfelle vi skriver feil eller det er noen vi har glemt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har ikke jeg bestillt takkekort ennå, men på invitasjonene så bestillte jeg 25 ekstra ... sånn just in case skriveleifer eller om det var flere vi hadde glemt å skrive på innvitasjonslisten vår.

Skrevet

Ville bestilt en del ekstra ja.

Plutselig kommer du på at du skal sende et par fler takkekort, eller du bommer på rettskrivingen.

Så om du har 60 stk du skal sende takkekort til - ville jeg bestilt 80.

• 3 måneder senere...
Gjest Elize
Skrevet

Vil bare si at vi bestilte 80 takkekort og skrev kun en feil, så sitter nå igjen med 19. Litt kjipt, men det var jo greit i tilfelle vi gjorde flere feil. Men nå er jeg motstander av og kaste og lurer litt på hva vi skal bruke de på. Noen forslag?

Skrevet

Sender dere ut takkekort til blomsterhandleren, der kjolen er kjøpt/leid, catering og sånt noe? Og hva med alle som har hjulpet til? Vi har kjentfolk som skal lage mat og servere, så de bør jo få et takkekort synes jeg.

Skrevet

Har tenkt å sende takkekort til de som stiller opp for oss på den store dagen ja. Både frisør og blomsterdame kommer til å få en hilsen.

Skrevet

Vi skal gi takkekort til gjestene, andre vi får gave/blomster av, frisør, presten, fotograf, solisten som synger i kirken, blomsterdekoratøren, takk for barnepass, lån av bil og hun som laget kaken

Skrevet

Det kan også hende at dere får noen gaver i etterkant. Vi ga takkekort til de som gav gaver. Ellers så vet jeg at frisøren og toastmasteren har tatt vare på takkekortene de har fått, så da ga vi til de også. Ble litt som en slags "attest" for god jobb :) Og kjekt for frisøren å ha bilde av "mesterverket" sitt for å vise til fremtidige bruder som trenger litt inspirasjon til frisyrer!

Gjest Elize
Skrevet

Sender dere ut takkekort til blomsterhandleren, der kjolen er kjøpt/leid, catering og sånt noe? Og hva med alle som har hjulpet til? Vi har kjentfolk som skal lage mat og servere, så de bør jo få et takkekort synes jeg.

Ja vi sendte til alle, blomsterforretningen, frisøren, catering, presten, brudesalongen osv...

Har tenkt å sende takkekort til de som stiller opp for oss på den store dagen ja. Både frisør og blomsterdame kommer til å få en hilsen.

:jepp:

Vi skal gi takkekort til gjestene, andre vi får gave/blomster av, frisør, presten, fotograf, solisten som synger i kirken, blomsterdekoratøren, takk for barnepass, lån av bil og hun som laget kaken

Vi gav til alle som var med på å gjøre den store dagen perfekt for oss :)

Det kan også hende at dere får noen gaver i etterkant. Vi ga takkekort til de som gav gaver. Ellers så vet jeg at frisøren og toastmasteren har tatt vare på takkekortene de har fått, så da ga vi til de også. Ble litt som en slags "attest" for god jobb :) Og kjekt for frisøren å ha bilde av "mesterverket" sitt for å vise til fremtidige bruder som trenger litt inspirasjon til frisyrer!

Vi kommer nok ikke til å få flere takkekort nå, er mange måneder siden vi giftet oss.

Ja må jo være litt gøy å få takkekort i etterkant slik at man vet at kunden er fornøyd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...