Gå til innhold

LOVEfilm.no


Gjest Gunnholdt

Anbefalte innlegg

Gjest Gunnholdt

Hei,

Jeg er fortsatt litt usikker på det å sende og å motta film i posten. Er det noen som har erfaring med dette eller lovefilm.no?

Innlegget er endret iht KGs regler.

Bond, mod

Endret av Bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har vært medlem der. Synes det fungerte greit. Du bestemmer selv hvor mange filmer du vil ha tilsendt i månenden. Enkelt og greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er medlemmer og synes det er veldig greit å alltid ha en filmm liggende som vi kan se, så slipper vi stresset med å dra ut og leie/ levere når vi får lyst til å se film.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært veldig fornøyd. Du må beregne at det tar fire dager fra du sender filmene tilbake til du mottar nye, dag en sender du, dag to mottar de, dag tre sender de, dag fire mottar du. Jeg har pleid å se filmene i helga og sende dem på mandagen, da har jeg dem på torsdag igjen. :)

Selvfølgelig litt dumt når man er skikkelig klar for actionfilm og så ligger det to romantiske drama i konvolutten da. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I love lovefilm :fnise:

Veldig greit for småbarnsforeldre å ha en film eller to liggende så er det bare å sette på når det passer. Før var det alltid slik at når vi hadde lyst til å se film så ble det så sent før en hadde vært ute å leid film.

Også kan man jo se en halv film, og se resten neste dag. Det går jo ikke når man leier i videosjappa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...