Gjest Gjest_Mia_* Skrevet 16. februar 2010 #1 Skrevet 16. februar 2010 Hei! Til sommeren skal jeg på tur til Malta, og jeg lurer litt på hva ting koster? Er det dyrt i forhold til andre sydenland? Finner ikke noen konkret info om det, det står bare "det er ikke billig å feriere i Malta" og i følge den siden koster mat 150-200 kr på restuarant per pers og en halvliter koster 40-50 kr. Da kan man jo like gjerne være hjemme omtrent? :-O Reisemålet er bestemt av noen som har litt mer solid lommebok en det jeg har, så jeg må nok bare slenge meg på, men er det virkelig så dyrt? :-O
Leanne Skrevet 18. februar 2010 #2 Skrevet 18. februar 2010 Jeg har vært på Malta, men det er jo snart 9 år siden... Mener å huske at det var ganske greie priser da, var ikke sånn ekstremt billig - men allikevel en del rimeligere enn her i Norge. Kjøpte mange rimelige klær i alle fall. Men det er vel med Malta som med alle andre steder, det finnes middager til flere tusen kroner, og man kan kjøpe en burger til 50 kr.. Eller finne en mellomting :gjeiper:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå