Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært sammen med ei dame nå i 9 mnd. Jeg blir ofte bedt på middag til hennes familie. Min familie har møtt henne 1 gang, de ber aldri oss til dem. Virker ikke som de skjønner at dette er alvor. Vi er voksne begge to, 35 år. Er ikke dette litt rart?? Det virker som de ikke skjønner vi kommer til å flytte sammen etterhvert. De liker henne godt, det vil jeg tro. Virker sånn. Blir irritert her..flere som har opplevd dette?

Videoannonse
Annonse
Gjest MikeWaters
Skrevet
Har vært sammen med ei dame nå i 9 mnd. Jeg blir ofte bedt på middag til hennes familie. Min familie har møtt henne 1 gang, de ber aldri oss til dem. Virker ikke som de skjønner at dette er alvor. Vi er voksne begge to, 35 år. Er ikke dette litt rart?? Det virker som de ikke skjønner vi kommer til å flytte sammen etterhvert. De liker henne godt, det vil jeg tro. Virker sånn. Blir irritert her..flere som har opplevd dette?

Familie er som en ladd pisol, peker du den i feil retning kan du risikere å ta livet av noen!

Skrevet

Snakk med familien din om dette. Det er ikke sikkert de tenker over det i det hele tatt.

Jeg kan lett glemme ting som er viktige for andre, uten at det er meningen.

Skrevet

Jeg forstår det sånn at dere ikke bor sammen enda? Kan du ikke invitere både henne og familien din på middag hjemme hos deg en kveld da? Så blir de minnet på at du faktisk har en kjæreste, og får en sjanse til å bli bedre kjent med henne også. :)

Ellers kan du vel bare si fra at du tar henne med neste gang du skal på besøk?

Skrevet

Kanskje de rett og slett ikke liker henne så godt? Jeg ville i alle fall tenkt den tanken, selv om de utad ga inntrykk av noe annet.

En annen mulighet er at dersom du har vært sammen med mange, så avventer de vel situasjonen. Ingen vits i å involvere seg så mye dersom det plutselig blir slutt, og enda en ny kommer inn i bildet.

Selv har jeg et så godt forhold til min nærmeste familie at jeg uten problem kunne spurt dem rett ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...