Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

vi går nå inn i pp3. Har aldri prøvd eggløsningstest før, så tenkte å prøve det nå. Var inne på billigetester.no. Der hadde de noen strimler som var mye billigere enn clearblue sine tester.

Har brukt veldig mye penger på tester i det siste!!!

Noen som har eraringer med disse?

Håper på svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke prøvd de aller billigste strimlene, men jeg har prøvd billigstavene.

For min del klarer jeg ikke å få utslag på billigtestene, mens med clearblue digital går det helt fint. Men prøv nå ihvertfall de billige først for å se om du får utslag. Det er myyye penger å spare. :fnise:

Skrevet
Jeg har ikke prøvd de aller billigste strimlene, men jeg har prøvd billigstavene.

For min del klarer jeg ikke å få utslag på billigtestene, mens med clearblue digital går det helt fint. Men prøv nå ihvertfall de billige først for å se om du får utslag. Det er myyye penger å spare. :fnise:

ja man får jo faktisk 10 strimler til samme pris som 2stk fra claerblue! også jeg som er helt ram på å teste også!

Skrevet

Til Belle: fikk du ikke utslag på billigtestene til tross for at du var gravid? eller er det snakk om el-tester?

Skrevet

Nå snakket jeg om EL-tester. Men jeg antar at det også gjelder for graviditetstester, så den dagen jeg skal teste for graviditet gidder jeg ikke å prøve med billigtester først liksom. :fnise:

Skrevet (endret)

Jeg har kjøpt masse strimler fra ebay, og det fungerer helt utmerket :) Siste pakken jeg kjøpte var 50 tester (25 eggløsningstester og 25 graviditetstester) til ca 100 kr inkludert frakt :) Kjøpte noen som var så sensitive som du kan få dem (graviditetstester) 10 mm/u.

Endret av Pupsi
Skrevet

Jeg brukte el-stripsene fra Billigetester sist jeg var prøver, og gjør det igjen denne gangen. Syns de fungerer helt utmerket. Siden de er såpass rimelige kan jeg teste av hjertens lyst. Jeg bruker også g-stripsene derfra. Klarer jo aldri å vente så lenge jeg bør, så da kan jeg bare leke litt med de billig-stripsene ;)

Skrevet

Jeg har også bestilt på eBay, og foreløpig fungerer disse kjempebra! :jepp:

Jeg kjøpte 100 stk, du kan velge selv hvor mange EL og hvor mange GT tester, betalte 150 kr inkl frak :fnise:

Har brukt billigtestene fra der du har sett også flere ganger og di fungerer helt greit. Både EL-test og GT.

Gjest luremegpå
Skrevet

Hei

Jeg har de El testene man bestiller på billigetester,dk siden, men vær litt forsitig og. min slo ut PÅ el i går, så fikk jeg Tr i morges..hehe...rart!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...