Far til 2 Skrevet 16. februar 2010 #1 Skrevet 16. februar 2010 Jeg lurte på om noen av dere benytter Telio som telefonleverandør, og om de evt er så dårlig til å besvare forespørsler som det jeg opplever. Da jeg ringte skulle jeg trykke 1,2,3 ... etc om jeg ønsket å kjøpe en tjeneste eller om jeg var privat kunde, bedriftskunde, etc. Jeg valgt å trykke privatkunde ettersom jeg ikke kan si at jeg ønsker å kjøpe noe før jeg vet hva de har. Men da havnet jeg i en "evigvarende ?" kø som jeg til slutt mått gi opp å få svar fra. Har telio så dårlig service ovenfor kunder som de signaliserte til meg, eller er det noen av dere som benytter Telio som kan forsikre meg om at det ikke er så dårlig som jeg har opplevd foreløpig ?
Gjest Gjest Skrevet 17. februar 2010 #2 Skrevet 17. februar 2010 Jeg lurte på om noen av dere benytter Telio som telefonleverandør, og om de evt er så dårlig til å besvare forespørsler som det jeg opplever. Da jeg ringte skulle jeg trykke 1,2,3 ... etc om jeg ønsket å kjøpe en tjeneste eller om jeg var privat kunde, bedriftskunde, etc. Jeg valgt å trykke privatkunde ettersom jeg ikke kan si at jeg ønsker å kjøpe noe før jeg vet hva de har. Men da havnet jeg i en "evigvarende ?" kø som jeg til slutt mått gi opp å få svar fra. Har telio så dårlig service ovenfor kunder som de signaliserte til meg, eller er det noen av dere som benytter Telio som kan forsikre meg om at det ikke er så dårlig som jeg har opplevd foreløpig ? jeg er fornøyd med servicen der. ser de har hatt kampanjer nå, kanskje det er brått mye rush grunnet nye kunder? prisene deres er jo også helr rå, så det er en grunn å ha det i seg selv. enkle spørsmål kan sendes på mail tror jeg. og så er det jo så klart visse tidspunkter som er bedre å ringe på enn andre. på dagen feks, før alle er hjemme fra jobb og ringer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå