Gjest Gjest_hei_* Skrevet 16. februar 2010 #1 Skrevet 16. februar 2010 Hei! Jeg er student og tenker å studere videre i Stavanger. Her er problemet, hvordan er det med hus for to i denne byen? Hvor dyrt er det, og siden skolene har en rimelig pris i Stavanger der jeg vil studere, vil det gå flott om man bruker lån for å heller betale for et sted å bo? Finnes det plass i Stavanger? Leilighet, hus, hybel, noe som ikke gjør at man må dele med noen. jeg er følsom for lyder og klarer sjelden å konsentrere meg når jeg befinner meg i samme hus med mange folk som har ting på deling grunnet sykdom...
Draum Skrevet 16. februar 2010 #2 Skrevet 16. februar 2010 Stavanger har det høyest prisede leiemarkedet i hele norge. Det har bedret seg litt nå de siste årene med finanskrise, men det er dyrt å leie her.
Gjest luremegpå Skrevet 16. februar 2010 #3 Skrevet 16. februar 2010 Hei Stavanger er en dyr by og bo i , men det går jo ann å finne billige alternativer;) Det er en flott by og bo i , så velkommen skal du være! Mitt tips er å legge inn en annonse på Finn.no, folk er velddig flinke til å ringe, for det er mye ledig:) Lykke til!!
Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2010 #4 Skrevet 16. februar 2010 Har ikke studentsamskipnaden boliger?
Gjest luremegpå Skrevet 16. februar 2010 #5 Skrevet 16. februar 2010 Har ikke studentsamskipnaden boliger? Jo, men det er utrolig vanskelig å få, men ja, søk på det og:)
Draum Skrevet 16. februar 2010 #6 Skrevet 16. februar 2010 De har dessverre alt for få boliger. Året jeg flyttet hit, var det store oppslag i avisen om studenter som måtte avbryte studier og flytte tilbake dit de kom fra pga. boligmangel. Problemet er at man ikke klarer å bygge studentboliger som er billige nok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå