Gå til innhold

Stavanger. Bolig hjelp!

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_hei_*
Skrevet

Hei!

Jeg er student og tenker å studere videre i Stavanger.

Her er problemet, hvordan er det med hus for to i denne byen? Hvor dyrt er det, og siden skolene har en rimelig pris i Stavanger der jeg vil studere, vil det gå flott om man bruker lån for å heller betale for et sted å bo? Finnes det plass i Stavanger? :P

Leilighet, hus, hybel, noe som ikke gjør at man må dele med noen. jeg er følsom for lyder og klarer sjelden å konsentrere meg når jeg befinner meg i samme hus med mange folk som har ting på deling grunnet sykdom...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stavanger har det høyest prisede leiemarkedet i hele norge. Det har bedret seg litt nå de siste årene med finanskrise, men det er dyrt å leie her.

Gjest luremegpå
Skrevet

Hei

Stavanger er en dyr by og bo i , men det går jo ann å finne billige alternativer;) Det er en flott by og bo i , så velkommen skal du være!

Mitt tips er å legge inn en annonse på Finn.no, folk er velddig flinke til å ringe, for det er mye ledig:)

Lykke til!!

Gjest luremegpå
Skrevet
Har ikke studentsamskipnaden boliger?

Jo, men det er utrolig vanskelig å få, men ja, søk på det og:)

Skrevet

De har dessverre alt for få boliger. Året jeg flyttet hit, var det store oppslag i avisen om studenter som måtte avbryte studier og flytte tilbake dit de kom fra pga. boligmangel. Problemet er at man ikke klarer å bygge studentboliger som er billige nok.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...