Gå til innhold

Matis ansiktskrem for fet og fuktfattig hud

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken krem er best egnet for meg? Nå bruker jeg Hydra floral men synes ikke den gjør så mye for huden. Kunne tenke meg å prøve en fra Matis, men er usikker på hvilken jeg bør velge. Veldig takknemlig for svar :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kombinasjonshud som er dehydrert og sensitiv. Liker delicate kremen veldig godt som dagkrem, men trenger en tykkere til natten for å få nok fukt.

Skrevet

hei:)

Delicate serien fra Matis er virkelig super:) sett mye veldig bra resultater med din hudtype og sensitiv hudtype

husk at det er viktig å først forebygge den sensitive huden din, og så kan du behandle det andre etterhvert:)

fåes til rimelig pris på:feelunique.com

klem fra ei som er nesten utdannet hudpleier:)

Skrevet
hei:)

Delicate serien fra Matis er virkelig super:) sett mye veldig bra resultater med din hudtype og sensitiv hudtype

husk at det er viktig å først forebygge den sensitive huden din, og så kan du behandle det andre etterhvert:)

fåes til rimelig pris på:feelunique.com

klem fra ei som er nesten utdannet hudpleier:)

Tusen takk for svar dere to! Lurer på hvordan jeg vet at jeg har "forebygget" den sensitive huden nok og dermed behanle resten. Kan du si noe mer om dette?

Skrevet (endret)
Tusen takk for svar dere to! Lurer på hvordan jeg vet at jeg har "forebygget" den sensitive huden nok og dermed behanle resten. Kan du si noe mer om dette?

Når du skal forebygge den sensitive huden, må du invistere i hele Delciate serien til Matis. Grunnen til du skal først jobbe me det sensitive er fordi da er huden på sitt verste, og det siste du må gjøre nå er å forverre den sensitive tilstanden.

Matis delicate serien forbygger og er umiddelbart beroligende, helende og fuktighetsgivende

Jeg anbefaler å bruker:

rens

tonic

scrub for å få vekk døde hudceller

Delicate dagkrem eller SOS nutrition dagkrem

send meg en mail hvis du lurer på mer, kan da skrive mer utfyllende:)

Endret av mari4ever

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...