Gå til innhold

Ny kjæreste- hva gjør dere med flytting?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer bare på hvordan dere andre har løst det når dere har møtt nye kjærester og har en eksmann dere deler omsorgen med? Jeg har to små barn som jeg deler omsorgen for med min eksmann. Jeg har valgt å bo i nærheten av han (det var han som ville ut av forholdet), føler meg hjemme her og vil jo bo der barna bor. Jeg har vært så heldig å møte verdens fineste mann, problemet er bare at han også har to små barn som han har delt omsorg for- og disse bor et lite stykke unna. Min eksmann har også funnet seg en ny kjæreste, men hun har ikke barn fra før, så hun kan lett flytte inn til eksmannen min. Problemet er selvfølgelig det at jeg og kjæresten min ønsker å flytte sammen på et eller annet tisdpunkt.Vi er fortsatt unge (i begynnelsen av 30-årene) og ønsker et liv sammen. Vi føler oss bare veldig rådville hvordan vi skal løse dette. Ingen av våre ekser virker videre interesserte i å flytte på seg (vi har ikke turt å ta det opp for alvor enda..), og ingen av oss er villige til å gi opp tid med barna. Er så vanskelig dette her... :tristbla:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...