FruFrustrert Skrevet 15. februar 2010 #1 Skrevet 15. februar 2010 Er det noen andre som kanskje har lurt på om de har fått falske produkter fra strawberrynet? For et par uker siden var jeg hos frisøren og hun vasket håret mitt med Joico K-pak. Håret luktet godt og ble mykt og deilig så jeg bestilte samme shampo og balsam på strawberrynet. Produktene jeg fikk derfra lukter overhodet ikke det samme som de gjorde på frisørsalongen og håret blir ikke like mykt og fint som det ble etter frisørbesøket med samme shampo og balsam. Noen som har opplevd det samme?
Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2010 #2 Skrevet 15. februar 2010 Søk.. http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...l=strawberrynet
Quirky Skrevet 15. februar 2010 #3 Skrevet 15. februar 2010 Jeg har ikke opplevd å få fake produkter derfra, iallefall ikke produkter jeg har oppdaget var fake, men jeg har fått gamle, utgåtte produkter flere ganger. Man kan se på siden at de f.eks selger Estee Lauder-øyenskygger i den gamle emballasjen som ble skiftet ut for årevis siden- defintivt bevis på at iallefall en del av sortimentet til Strawberrynet består av produkter som ikke er nyproduserte og ferske. Jeg bestiller ikke fra Strawberrynet lenger, og anbefaler ikke butikken. I tillegg til gamle varer, er prisnivået ikke lenger så lavt som det har vært, det lønner seg ofte ikke noe særlig å bestille derfra foran andre nettbutikker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå