Gjest Taxidriver Skrevet 15. februar 2010 #1 Skrevet 15. februar 2010 Har i en tid datet en søt, kul jente i ca 1 mnd. På lørdag var vi ute og tok noen øl, og havna til slutt hjemme hos meg. Det ene førte til det andre, og vi havna i senga og hadde helt ok første gangs sex. "Problemet" skjedde ut på morgenkvisten. Trusa hennes lå vridd i senga, med et skikkelig bremsespor. Jeg syns det var ekkelt, selv om hun selvfølgelig ikke kunne noe for det, og sikkert ville vært foruten om den episoden. Men når jeg tenker på henne, kommer den skitna truså opp i hodet. Jeg har også hatt bremsespor i undikken, men ai, detta var turn off. Nå syns jeg mer synd på hu, enn å vær gira på henne. Noen råd, noen som har vært i samme situasjon. Liker på sett og vis jenta godt, men føler ikke helt den store erotiske spenningen nå..
Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2010 #2 Skrevet 15. februar 2010 Har i en tid datet en søt, kul jente i ca 1 mnd. På lørdag var vi ute og tok noen øl, og havna til slutt hjemme hos meg. Det ene førte til det andre, og vi havna i senga og hadde helt ok første gangs sex. "Problemet" skjedde ut på morgenkvisten. Trusa hennes lå vridd i senga, med et skikkelig bremsespor. Jeg syns det var ekkelt, selv om hun selvfølgelig ikke kunne noe for det, og sikkert ville vært foruten om den episoden. Men når jeg tenker på henne, kommer den skitna truså opp i hodet. Jeg har også hatt bremsespor i undikken, men ai, detta var turn off. Nå syns jeg mer synd på hu, enn å vær gira på henne. Noen råd, noen som har vært i samme situasjon. Liker på sett og vis jenta godt, men føler ikke helt den store erotiske spenningen nå.. Huff Huff! Har man ikke større problemer her i verden så er det ikke mye synd på deg....
Gjest Gjest_Melissa_* Skrevet 15. februar 2010 #3 Skrevet 15. februar 2010 huff da. skjønner deg godt. tror jeg hadde følt det samme som deg. vet ikke helt hva du kan gjøre egentlig.
Henkie Skrevet 15. februar 2010 #4 Skrevet 15. februar 2010 Er dama digg nok, glemmer du fort det synet. Dette er en bagatell Hun var vel dritings og klødde som pokker i ræva litt tidligere på kvelden
Gjest Taxidriver Skrevet 15. februar 2010 #5 Skrevet 15. februar 2010 Huff Huff! Har man ikke større problemer her i verden så er det ikke mye synd på deg.... He he, jeg er på sett og vis enig med deg. Men det er ikke til å stikke under en stol at et bremsespor kan være en skikkelig turn off. Og hvis man er nevrotiker, som meg, kan dette gå riktig galt.
Gjest Gjest_jente_* Skrevet 15. februar 2010 #6 Skrevet 15. februar 2010 Hva slags bremsespor tenker du her, ala bæsj? Det kan være utflod? Om ei jente enten har eggløsning eller har gått rundt å vært våt (på deg?) en stund kommer dette naturlig nok i trusa og legger igjen litt..
Gjest Taxidriver Skrevet 15. februar 2010 #7 Skrevet 15. februar 2010 huff da. skjønner deg godt. tror jeg hadde følt det samme som deg. vet ikke helt hva du kan gjøre egentlig. jeg kan vell ikke akkurat spørre om jeg skal vaske trusa for henne. hi hi
Torine Skrevet 15. februar 2010 #8 Skrevet 15. februar 2010 Skjønner deg godt jeg. En ting er hvis man har vært sammen lenge og tilfeldigvis ser det en gang. jeg har også litt angst for sånn. Hater bakterier og da særlig fra den enden. Er du sikker på at det var det da?
Gjest Taxidriver Skrevet 15. februar 2010 #9 Skrevet 15. februar 2010 Hva slags bremsespor tenker du her, ala bæsj? Det kan være utflod? Om ei jente enten har eggløsning eller har gått rundt å vært våt (på deg?) en stund kommer dette naturlig nok i trusa og legger igjen litt.. Overveiende sannsynligt at dette var bremsespor ala bæsj - det var brunt,stygt og luktet sjait -og var ikke fra kvinnelige sekreter....
Gjest Gjest_Lena_* Skrevet 15. februar 2010 #10 Skrevet 15. februar 2010 Haha.. dette må du nok bare forsøke å legge bak deg, og hvis du ikke greier det får du se deg om etter en annen jente og forsøke, så langt det går, å unngå å kikke i trusa hennes.
Violetsky Skrevet 15. februar 2010 #11 Skrevet 15. februar 2010 Og du syntes det var så forferdelig ekkelt at du bare måtte lukte på det? Ikke frekt ment altså Det høres faktisk ganske ekkelt ut!
Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2010 #12 Skrevet 15. februar 2010 Vel, stringtruser sitter jo helt inntil rumpehullet, så om man fiser etc, kommer det ofte en liten sprut som fester seg i trusa. Du får kjøpe noen lekre hipsters etc til henne som "romantisk gave" og håpe at hun bruker disse i stedet! Slike truser har ikke samme nærkontakt med endetarmen, ergo mindre sjanse for bremsespor. Ellers kan det jo nevnes at mange får løs mage når de drikker (de fleste kjenner vel til fenomenet "fyllebæsj") og det kan jo hende litt har rent ut ved et uhell. Hvis dette er tilfelle, skjer det sikkert ikke i edru tilstand
Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2010 #13 Skrevet 15. februar 2010 [quote name='Taxidriver' date='15.02.2010 (22:01) ' "Problemet" skjedde ut på morgenkvisten. Trusa hennes lå vridd i senga, med et skikkelig bremsespor. Jeg syns det var ekkelt, selv om hun selvfølgelig ikke kunne noe for det,
Gjest Gjest_Lena_* Skrevet 15. februar 2010 #14 Skrevet 15. februar 2010 Og du syntes det var så forferdelig ekkelt at du bare måtte lukte på det? Ikke frekt ment altså Det høres faktisk ganske ekkelt ut! Ja, veldig!! :sjokkkert: Hvorfor luktet du TS?
Antlers Skrevet 15. februar 2010 #15 Skrevet 15. februar 2010 Du sa dere hadde vært ute og drukket... Hender man blir sløv i motorikken da. Kanskje tørket hun ikke så nøye som hun trodde hun hadde gjort. Ei venninne av meg, ganske bedugget, kom ut fra toalettet på et utested med bæsj på hånda! Vi har ledd utrolig godt av dette i ettertid, for hun er ekstremt nøye med hygiene og slikt til vanlig Skjønner godt at du synes det er ekkelt, men som du sier - du har selv hatt bremsespor i underbuksa. Det kan skje hvemsomhelst at de er uheldige med tørking eller en fuktig fis en dag. Ikke la dette stoppe deg. Om hun derimot har bremsespor i trusa hver dag ville jeg jeg nok oppfordret henne til å oppsøke en lege.
Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2010 #16 Skrevet 15. februar 2010 Jeg skulle til å si at det kunne være at hun nettopp hadde hatt mensen, hos meg pleier det nemlig å komme litt brunt blod i trusa et par dager etter, men hvis du faktisk luktet på det og det luktet drit, så...
Anaconda Skrevet 15. februar 2010 #17 Skrevet 15. februar 2010 (endret) Jeg undrer meg også litt over at TS faktisk luktet på! Jeg vet ikke hva jeg skal si ellers - shit happends? Jo! Blir det virkelig bremsespor av en fis?? Er det ikke mangel på ordentlig tørking evt? Kanskje det ikke var dopapir tilgjengelig på utestedet f.eks. og hun måtte. Endret 15. februar 2010 av Anaconda
Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2010 #18 Skrevet 15. februar 2010 Jwg synes nesten det faktum at du luktet på er like ekkelt, om ikke eklere enn at hun hadde bremsespor i trusa, så jeg vil si dere er skuls.
Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2010 #19 Skrevet 15. februar 2010 Jeg lukter ofte på min egen rumpelukt, men andres... huff og huff. Du får si ifra til henne og be henne skjerpe seg.. hygiene må være på plass i et forhold...
Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2010 #20 Skrevet 15. februar 2010 Man kan jo fint lukte dritt på avstand, i hvert fall de av oss med godt utviklet luktesans. Det betyr ikke at han stakk nesegrevet sitt inn i dritten.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå