Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2010 #1 Skrevet 15. februar 2010 Jeg har lyst til å teste ut MAC, hvilke produkter er must-have fra det merket? Øyenskygger, leppestift, rouge, annet? Er det noe fra MAC som IKKE er bra?
Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2010 #2 Skrevet 15. februar 2010 Ingenting, er det virkelig noe man må ha? Du får kjøpe det du liker selv da vel. Jeg har kjøpt det jeg liker, å det som kan passe for meg.
Jade Skrevet 15. februar 2010 #3 Skrevet 15. februar 2010 (endret) Sminkebørstene fra MAC er "legendariske". Jeg har kun øyenskyggebørster; #217 (blending/påføring i global), #239 (til "vanlig" påføring), #219 (til detaljarbeid, og duse ut skyggeliner/kajal osv) og #266 (eller var det #263?) til å legge på eyeliner. (og, jo, disse MÅ du ha (ihvertfall de tre første)) Skyggene har jeg hørt mye bra om. Har ikke testet dem selv, men muligens jeg kjøper meg noen samples etterhvert. Endret 15. februar 2010 av Jade
Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2010 #4 Skrevet 15. februar 2010 Anbefaler å se litt på makeupbytiffanyd. http://makeupbytiffanyd.blogspot.com/search/label/MAC
Skylines Skrevet 15. februar 2010 #5 Skrevet 15. februar 2010 Mascaraen har jeg hørt litt dårlig om, men jeg tror resten er bra! Sigma har forresten børster som er veldig lik MAC sine. Det jeg elsker av MAC er pigmentene og øyeskyggene:)
Quirky Skrevet 15. februar 2010 #6 Skrevet 15. februar 2010 Jeg har bare nylig oppdaget MAC, men produktene jeg har kjøpt har alle nå Holy Grail-status for meg. Leppestiftene Myth og Viva Glam V er herlige, leppestiftprimeren super og Fluidline gele-eyelinerene ekstremt gode- jeg har dem i Blacktrack og Macroviolet, en nydelig fiolett/plommefarge. Jeg har også en eyelinerbørste fra MAC, den tynneste, og den er veldig god.
Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2010 #7 Skrevet 16. februar 2010 Kostene, lipglossene, blush og fluidlinern er de tingene jeg er mest fornøyd med. Har et par øyeskygger, men kan ikke si at de er SÅ bra. Liker heller ikke leppestiftene deres, de tørker ut leppene mine :/
Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2010 #8 Skrevet 16. februar 2010 Sminkebørstene fra MAC er "legendariske". Jeg har kun øyenskyggebørster; #217 (blending/påføring i global), #239 (til "vanlig" påføring), #219 (til detaljarbeid, og duse ut skyggeliner/kajal osv) og #266 (eller var det #263?) til å legge på eyeliner. (og, jo, disse MÅ du ha (ihvertfall de tre første)) Skyggene har jeg hørt mye bra om. Har ikke testet dem selv, men muligens jeg kjøper meg noen samples etterhvert. Nei, det må man absolutt ikke! Jeg har ganske mye MAC, også noen børster inkludert de du nevner. De er gode, for all del, men har kommet fram til at jeg liker Sigma sine koster like godt (og noen av dem bedre, bl a SS219). Så ja, de er gode, men absolutt ikke noe must.
Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2010 #9 Skrevet 16. februar 2010 Kommer ann på hva det er du trenger egentlig, er vanskelig å si hva du MÅ ha, uten å vite hva du har behov for. Jeg personlig er helt avhengig av noen av mac øyeskygge børster, og paintpots. Ellers så har jeg en god del mac øyeskygger, men det er ikke noe jeg MÅ ha, men liker øyeskyggene deres. Har prøvd det meste fra mac og er kjempe fornøyd, med unntak av mascaraene deres, de falt ikke i smak hos meg.
Aliyah Skrevet 16. februar 2010 #10 Skrevet 16. februar 2010 Jeg elsker foundation til MAC, øyenskyggene er kjempefine,lipglossene deres, også selvsagt kostene deres. dette er et must for meg :gjeiper:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå