Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2010 #1 Skrevet 15. februar 2010 Jeg trenger en frisør som kan lage fasong på mitt middels lange hår. Har litt fall i håret, men for at denne skal komme frem trenger jeg en god klipp. Jeg ønsker ikke noe råkult, men en GOD klipp. Er det noen som kan anbefale en god frisør? Helst Bergen sentrum, men jeg kan da alltids bevege meg litt utenfor sentrumskjernen. (vet at temaet har vært oppe før, men nye brukere=nye anbefalinger)
Quirky Skrevet 15. februar 2010 #2 Skrevet 15. februar 2010 Geir, som jobber hos Dada (han jobber vel på begge Dada-salongene i sentrum), er en kunstner med både klipp og farge. Ikke la deg skremme av det åh-så-trendy imaget til salongen, Geir klipper håret ditt slik det blir mest flatterende og pent, selv om det ikke er den nyeste, kuleste frisyren fra catwalken i New York.
Gjest Katee Skrevet 15. februar 2010 #3 Skrevet 15. februar 2010 Think HairWear på Xhibition =)er veldig fornøyd med de =)
Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2010 #4 Skrevet 15. februar 2010 Geir, som jobber hos Dada (han jobber vel på begge Dada-salongene i sentrum), er en kunstner med både klipp og farge. Ikke la deg skremme av det åh-så-trendy imaget til salongen, Geir klipper håret ditt slik det blir mest flatterende og pent, selv om det ikke er den nyeste, kuleste frisyren fra catwalken i New York. Går forbi Dada hver dag...men har ikke "turd" å ta turen innom, nettopp pga åh-så-trendy imaget. Men jeg kan komme inn dit og be om en litt halvkjedelig, men GOD klipp altså? Da vurderer jeg å ta turen inn dit..
Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2010 #5 Skrevet 15. februar 2010 Think HairWear på Xhibition =)er veldig fornøyd med de =) Takk for tips om Think også.
Quirky Skrevet 15. februar 2010 #6 Skrevet 15. februar 2010 Går forbi Dada hver dag...men har ikke "turd" å ta turen innom, nettopp pga åh-så-trendy imaget. Men jeg kan komme inn dit og be om en litt halvkjedelig, men GOD klipp altså? Da vurderer jeg å ta turen inn dit.. Dadas image skremmer nok mange vekk, synd, for det er flere veldig dyktige folk som jobber der. Geir spesielt ser ikke ut til å la seg affisere at han jobber i en salong hvis image er ekstremt trendy og ungt, og hvis det er halvkjedelig du vil ha, gir han deg en god, kledelig klipp som kunne vært halvkjedelig om han ikke var så flink, han finner en måte å gjøre selv en standard klipp spesiell på. Så hvis du vil ha en god, standard klipp med "det lille ekstra" går du til Geir. Han gir kundene det de ønsker seg, eller det de ikke engang visste at de ønsket seg. Prisene er heller ikke så ille, tatt i betraktning at salongen er så supertrendy og så populær. Du får sikkert klipt deg billigere flere steder i byen, men du må nok betale mer mange steder, og klipper du deg hos Geir får du valuta for pengene. Han er veldig hyggelig også, om du vil småprate er han lett å prate med, om du foretrekker stillhet, får du det. Å klippe seg hos han er i alt en veldig behagelig opplevelse. Hmmm...Geir burde gi meg en skikkelig rabatt neste gang jeg er i Bergen igjen, slik som jeg reklamerer.
Gjest Katee Skrevet 15. februar 2010 #7 Skrevet 15. februar 2010 Nå ble jeg litt fristet til å teste ut Dada neste gang... hva ligger prisene på 'a?
Quirky Skrevet 15. februar 2010 #8 Skrevet 15. februar 2010 Aner ikke, jeg var stamkunde, og fikk alltid kraftig rabatt. Om du kontakter dem, kan de sikkert fortelle deg alt du vil vite.
Rosebud Skrevet 15. februar 2010 #9 Skrevet 15. februar 2010 Vil bare slenge på at Adam & Eva rett ved teateret er en kjempegod salong, liker meg godt der. Havnet der første gang ved en ren tilfeldighet da jeg hadde fått en skikkelig mislykket fargejobb på en annen salong, og de fikset det perfekt. Skikkelig flinke til både klipp og farge/striper, samt en veldig deilig og rolig atmosfære
Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2010 #10 Skrevet 16. februar 2010 Aner ikke, jeg var stamkunde, og fikk alltid kraftig rabatt. Om du kontakter dem, kan de sikkert fortelle deg alt du vil vite. Kan du anbefale en kvinnelig frisør ved Dada?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå