Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest trippel x
Skrevet

Kjæresten min er VELDIG god venn med x-en sin. Jeg vet de sender tekstmeldinger til hverandre ofte, og jeg ser på utrykket hans at det er noe mere enn hei og hvordan går det. Dette førte til at jeg sjekket mobilen hans, og der var det en del jeg ikke skulle sett ja, men jeg har ingen dårlig samvittighet for det. X-en er akkurat gift (For fire måneder siden) og ektefellen vet ikke at kjæresten min og h*n har vert sammen.

Vet ikke helt hvorfor jeg skriver dette her, men er vel for å lette på tanken litt ved å skrive, samt høre hva andre synes om x er som er så gode venner...

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kjæresten min er VELDIG god venn med x-en sin. Jeg vet de sender tekstmeldinger til hverandre ofte, og jeg ser på utrykket hans at det er noe mere enn hei og hvordan går det. Dette førte til at jeg sjekket mobilen hans, og der var det en del jeg ikke skulle sett ja, men jeg har ingen dårlig samvittighet for det. X-en er akkurat gift (For fire måneder siden) og ektefellen vet ikke at kjæresten min og h*n har vert sammen.

Vet ikke helt hvorfor jeg skriver dette her, men er vel for å lette på tanken litt ved å skrive, samt høre hva andre synes om x er som er så gode venner...

Nå vet jo ikke vi hva du fant på hans mobil da. Litt lettere å si hva vi mener hvis vi vet hva det gjelder.

Generelt ville jeg ikke ha vært komfortabel et veldig nært og spesielt forhold mellom han og hans eks, med mindre det var felles barn inni bildet som gjorde at de stadig måtte snakkes og avtale ting, og/eller at jeg også ble inkludert i "det gode selskap". Som en vennegjeng altså.

Gjest trippel x
Skrevet

Jeg vil ikke skrive hva som sto der i tilfelle det er for gjenkjennende..Det var noe intimt, problemet er at jeg liker det ikke..og jeg er ikke inkludert. Jeg vet bare at hver gang det kommer en sms fra x-en så blir det aldri sagt hvem det er fra. Det var derfor jeg begynte å sjønne det også.

Skrevet
Jeg vil ikke skrive hva som sto der i tilfelle det er for gjenkjennende..Det var noe intimt, problemet er at jeg liker det ikke..og jeg er ikke inkludert. Jeg vet bare at hver gang det kommer en sms fra x-en så blir det aldri sagt hvem det er fra. Det var derfor jeg begynte å sjønne det også.

Noe intimt bør ikke foregå mellom ekser der en eller begge er i et nytt forhold. Helt enkelt.

Det ville jeg ikke godtatt.

Men så kan det være flere meninger om hva som er intimt da. Likevel vil jeg si at hun er en eks, og hvis de ikke har barn ilag så er det vel ingen grunn til å opprettholde en nær kontakt. Vil de være venner, så bør det være i åpenhet for deg, ikke i "hemmelige" meldinger som bare de to leser. Jeg hadde bedt dem om å fortsette vennskapet sitt ved at hun kommer på besøk til dere når hun har noe på hjertet, eller at hun ringer og de kan snakke åpent om alt det de tydeligvis har å prate om.

Nei, dette hadde jeg nok ikke funnet meg i, om det skjer så ofte som jeg får inntrykk av her.

Skrevet

Jeg hadde fortalt typen min at det er helt greit at han er venn med x-en, men at du føler deg ført bak lyset når han driver å skriver "hemmelige meldinger" Det er alltid sånn når det er noe å skjule... Hvis de fortsatt har en intim tone seg i mellom burde de være mer enn venner. og det er også mistenkelig hvis hennes mann ikke vet hva som har foregått mellom dem... her lukter det snusk og oppførsel helt i grenseland... Du bør sette ned foten klart og tydelig og kreve at han viser hensyn til at han er i et nytt forhold nå, og dele vennskapet til henne med deg, eller gå ifra han. Dette er respektløs oppførsel!

Skrevet

Mannen min og jeg har en grei regel der.

Når det gjelder kontakt med det annet kjønn skal vi ikke si/ gjøre ting som hadde vært ukomfortabelt om den andre så og hørte alt.

Så er det noe han vil mislike (bli sjalu eller usikker) at jeg sier/ gjør til en annen, så gjør jeg det ikke. Og motsatt.

De eneste gangene jeg ikke får lov til å se meldingene hans er om det er en personlig betroelse. Men da nevner han at personen trengte å snakke om noe personlig. Jeg gjør det samme hvis jeg får en betroelse.

Dette gjør at jeg ikke trenger eller ønsker å se på meldingene hans.

Om han hadde fått intime meldinger ville ikke funnet meg i det.

Snakk med mannen din om dette. Dere må finne ut hva som er greit og ikke i deres forhold.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...