Gå til innhold

Våt etter samleie

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Lena_*
Skrevet

Dere jenter.. Etter sex hvor gutt har fått utløsning i din vagina (uten kondom), hva gjør dere med det som renner (og renner..og renner..) i etterkant? Jeg mener, alt kommer jo ikke ut med en gang, ikke hos meg i alle fall. De tilfellene jeg anser som problematiske er når man skal noe rett etter sexen. Man kan jo bli våt gjennom buksa, rett og slett. Hvit tynn sommerbukse... iiiik!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En liten rettelse. Det er ikke det at man KAN BLI våt gjennom den hvite buksa. Man blir det!

Og så glemte jeg og si at selvfølgelig går jeg først på do. Jeg har faktisk noen ganger brukt tampong en liten stund, men det er jo ikke så bra akkurat...

Skrevet

Jeg bruker å ha på meg bind jeg, hvis vi har sex på dagen, og skal noe etterpå.. Slipper iallefall å bli gjennomvåt da :)

Gjest Gjest_silje_*
Skrevet

Hei. Slitsomt det der ja:P Men hvis du vet du skal noe rett etterpå, og ikke vil gå med bind osv, hvorfor ikke be han komme ett annet sted enn i kjeden..evt bare å tørke opp og problemet løst;)

Gjest Eurodice
Skrevet
Hei. Slitsomt det der ja:P Men hvis du vet du skal noe rett etterpå, og ikke vil gå med bind osv, hvorfor ikke be han komme ett annet sted enn i kjeden..evt bare å tørke opp og problemet løst;)

Skjeden heter det.

Skrevet

Må man virkelig til et forum for å spørre om dette? Alle jenter har vel hørt om truseinnlegg, tampong, bind, whatever.

Skrevet

Ehm... nei, jeg føler meg mer komfortabel med å spør flere folk her, enn å ta det opp i plenum på neste fest. Sorry hvis det plager deg.

Skrevet
Ehm... nei, jeg føler meg mer komfortabel med å spør flere folk her, enn å ta det opp i plenum på neste fest. Sorry hvis det plager deg.

Plager meg ikke i det hele tatt, men trodde de fleste her i verden ville klare å tenke seg til en løsning på et slikt "problem" på egenhånd.

Skrevet

Press litt ut på do, hjelp til med en finger, ta en dusj..

Gjest Gjest_xxx_*
Skrevet

Litt av en dose gutten skal ha hvis man trenger bind!! Tror det holder med et truseinnlegg for 99 prs av alle kvinner.

Skrevet

Få spruten annet sted enn inni deg. Tar du det i munnen blir det helt borte :lur:

Om du får det inni deg renner vel det meste ut om du presser det ut i løpet av dusj/dobesøk.

Om ikke hører jeg noen snakke om at de setter inn en tampong i 10min, så er problemet løst.

Gjest Syrin_Ulven
Skrevet (endret)

Bind, truseinnlegg, papir i trusa, ta ein lang dusj, prøve skrape ut med fingeren, sitte på do og prøve presse det ut...

Ta spruten ett annet sted eller bruk kondom. Pick one.

Endret av Syrin_Ulven
Skrevet
Ha ha! Jenter går med bleie!!

Eeh...

:fnise:

Uansett, jeg pleier å gå med truseinlegg hvis jeg ikke får ut alt, ja. Eller ta en kjapp dusj.

Skrevet
Få spruten annet sted enn inni deg. Tar du det i munnen blir det helt borte :lur:

Om du får det inni deg renner vel det meste ut om du presser det ut i løpet av dusj/dobesøk.

Om ikke hører jeg noen snakke om at de setter inn en tampong i 10min, så er problemet løst.

Det blir ikke borte. Det kommer ut igjen via urin eller avføring. Er det bedre...????

Skrevet

Det kan man kontrollere...?

Dessuten er det jo ikke som at sperm kommer farende ut av rumpa i samme form som når man svelgte det :hoho:

Skrevet

Jeg har aldri opplevd å bli våt gjennom buksa etter at han kommer inni meg, og han kommer ganske mye.

Gjest haugesund
Skrevet

sitt på do og spre leppene og press en liten stund så kommer jo alt ut :gjeiper:

Skrevet

Jeg bruker som regel truseinnlegg hver dag uansett, så dette er ikke noe problem for meg. Ellers får du be ham om å sprute et annet sted enn inni deg. :)

Skrevet

For meg pleier det å gå greit å bare gå på do etterpå og tømme meg. Kommer kanskje litt søl i trusa, men ikke nok til at det er et problem. Truseinnlegg er jo også en fin ting.

Hvis du absolutt skal ut og gå rett etterpå i en hvit, florlett sommerbukse så kan du planlegge litt og ta det i munnen/på kroppen først heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...