Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Ny her inne idag, har vel egentlig unngått dette for ikke å tenke på det for mye!

Er vel en ubevisst forsvarsmekanisme som slår inn tror jeg...Men etter å ha lest litt her inne ser jg at det kanskje kan være godt å få fortalt sin historie :)

Har hatt ett forsøk i oktober som ble avbrutt fordi det ikke var nok egg!

Satte igang igjen etter tre laaaange mnd og denne gangen hadde jg tre egg, så vi var spente på om de valgte å gå videre siden det var så få, men det gjorde de. Og alt har gått bra hittil.

Nå er snart ventetiden over og vi er veeeldig spente, skal ta blodprøve på Onsdag for å se om det er positiv resultat..

Kjenner etter på alt og ingenting inni meg, leser om "alle" de få symptomene en kan kanskje oppleve disse dager, men er redd jeg kjenner etter alt for mye...

Har ikke hatt sporbløbninger men kjenner stikninger i mage og ømme bryst (?) men vet ikke om dette er alt for tidlig!

Idag har jg kjøpt graviditetstest og er usikker på om jg tør ta en... vil helst vente til Onsdags morgen...

Blir spennende... Lykkes vi vet jg vi er utrolig heldige, det er mange som har brukt mye lenger tid enn oss med IVF behandling, selv har vi prøvd på egen hånd i 7 år.

Uansett kommer jg nok til å føle meg ubeskrivelig heldig om dette går denne gangen!

Lykke til alle dere som prøver! :) :yvonne:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Mabel_*
Skrevet

Så spennende.. :)

Jeg er omtrent i samme situasjon som deg, bare at jeg akkurat har fullført 1. forsøk. Fikk satt inn egg i går. Legen anbefalte meg å IKKE ta hjemmetest før blodprøven, da en hjemmetest ikke er nøyaktig nok på et såpass tidlig tidspunkt - en blodprøve vil være mer sensitiv og gi et riktig resultat. Jeg har i hvert fall tenkt å motså fristelsen til å teste hjemme, så slipper man falske skuffelser eller gleder, man vet jo aldri..

Masse lykke til!

Skrevet

Hei:)

Jeg var også veldig bestemt på ikke å ta testen før blodprøven, men skiftet mening underveis nå når det nermer seg! Er kanskje dumt så jeg får se om jg klarer å holde meg;)

masse lykke til du og! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...