Gjest Gjest_teba_* Skrevet 15. februar 2010 #1 Skrevet 15. februar 2010 Kjæresten min er mye på friluftsturer, så han er mye borte på egne turer. Påskeferien har han sagt er forbeholdt meg, så jeg skal få planlegge den. Men hva skal jeg finne på?!?! Han har lagt inn et ønske om hvertfall noen dager på fjellet (det hører jo med i påsken), bortsett fra det har han ingen ønsker. Jeg vil finne på noe som ikke koster for mye, og som gir oss noen gode ferieopplevelser. ALLE forslag godtas med stor takk :D
Havbris Skrevet 15. februar 2010 #2 Skrevet 15. februar 2010 Det er litt vanskelig å komme med forslag siden du gir litt få opplysninger til oss. Ønsker du å reise bort med ham? Bor dere i en storby? Har dere tilgang til en hytte på fjellet?
Gjest Gjest_teba_* Skrevet 15. februar 2010 #3 Skrevet 15. februar 2010 Det er litt vanskelig å komme med forslag siden du gir litt få opplysninger til oss. Ønsker du å reise bort med ham? Bor dere i en storby? Har dere tilgang til en hytte på fjellet? Vi bor i en mellomstor by på østlandet. Storbyferie ar ikke noe alternativ, da han ikke liker det. Vi har forsåvidt tilgang til en hytte, men den er veldig primitiv, så jeg er ikke så overbegeistret for å tilbringe tid der.
Gjest Gjest_teba_* Skrevet 15. februar 2010 #4 Skrevet 15. februar 2010 Skulle jeg kanskje flyttet dette emne til "Reiseliv" ? Noen som vet hvordan man gjør det?
Havbris Skrevet 15. februar 2010 #5 Skrevet 15. februar 2010 Jeg selv elsker å være på fjellet i påsken, - men hvis du ikke trives i en litt primitiv hytte så er det kanskje et dårlig alternativ. Det finnes jo flust av hoteller på fjellet rundt omkring med det koster jo skjorta i påsken, pluss at det er ikke lett å få noe ledig rom nå. Det går jo an å være hjemme også - finne utstillinger, museer, konserter, kino og mange romantiske middager...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå