Gå til innhold

MarianneE sine planer kvelden (men trenger litt hjelp....)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå blir jeg plutselig veldig åpen her, men i kveld tenkte jeg og go mannen min det "det lille ekstra".

Tenkte nemlig og plassere ham på en stol (naken) og binde ham fast samt sette øyenbind på ham.

Har så div. som isbiter, varmende olje (til og slikke av), fjærboa, silkeskjerf, en skarp kniv (til og kile løst med), men synes lissom jeg mangler noe!

Hadde jo og tenkt og gjøre andre "normale-senge-ting" i tillegg.

Har noen et tips til hvordan gjøre mer ut av det?

håper bare jeg klarte og skrive dette på en ordentlig måte, slik at det ikke blir runkemateriale.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Nå blir jeg plutselig veldig åpen her, men i kveld tenkte jeg og go mannen min det "det lille ekstra".

Tenkte nemlig og plassere ham på en stol (naken) og binde ham fast samt sette øyenbind på ham.

Har så div. som isbiter, varmende olje (til og slikke av), fjærboa, silkeskjerf, en skarp kniv (til og kile løst med), men synes lissom jeg mangler noe!

Hadde jo og tenkt og gjøre andre "normale-senge-ting" i tillegg.

Har noen et tips til hvordan gjøre mer ut av det?

håper bare jeg klarte og skrive dette på en ordentlig måte, slik at det ikke blir runkemateriale.....

syns ikke det manglerså mye jeg da..

haddevært kjempefornøyd jeg hvis dama gjorde det på meg!

da hadde normale sengeting blitt en liten nedtur...

men du kan jo kanskje snakke litt dirty til han da.. :wink:

Skrevet

Spennende! :briller:

Husk på at når han ikke kan se, forsterkes de øvrige sanser. For min del, synes jeg det er behagelig med litt bakgrunnsmusikk i slike settinger (uten så tror jeg det lettere blir litt fliring osv.)

Videre er det viktig (i alle fall for meg) at man er nydusjet og derfor føler seg komfortabel. Deilig i tillegg å kjenne kjærestens parfyme.. :sjarmor:

Dessuten synes jeg det er spennende om jeg ikke vet, men får føle ved berøring om damen har på seg spennede undertøy, f. eks. strømper, at hun har spennende sko og kanskje også hansker....

Til slutt er det kanskje det viktigste av alt at det er riktig temparatur i rommet og at man for all del ikke blir avbrutt.........!!

Kos dere!

Andreas

Skrevet

Change of plans!!

Siden Mannen våknet skikkelig forkjølt tenker jeg vi tar det hele en annen dag.....

Takk for innspillene deres uansett!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...