Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2010 #1 Skrevet 15. februar 2010 Jeg har ikke så veldig god matlyst på morran, ender opp med å ikke spise. Lunce blir det en frukt, middag er det ofte salat og grønnsaker. Er det da ok om jeg drikker et glass oboy (den med mindre sukker) Til kveldsmat? At det er kveldsmaten tenkte jeg på. Også spiser jeg også 1 pakke med entn mynthon eller ifa(sukker fri) Det går også greit når man slanker seg? Skal prøve å gå ned 5 kilo til sommeren
Lilith Skrevet 15. februar 2010 #2 Skrevet 15. februar 2010 Du spiser aaaaaaaaltfor lite. Oboy er ikke et måltid! Dette er ikke en sunn måte å gå ned i vekt på. Du bør spise mer, og trene regelmessig.
Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2010 #3 Skrevet 15. februar 2010 Snakk med ernæringsekspert eller les mer på nettet/lån bøker på biblioteket. Med det du skriver her ødelegger du bare kroppen din.
Chanel.No5 Skrevet 15. februar 2010 #4 Skrevet 15. februar 2010 (endret) Du spiser aaaaaaaaltfor lite. Oboy er ikke et måltid! Dette er ikke en sunn måte å gå ned i vekt på. Du bør spise mer, og trene regelmessig. Enig, dette er altfor lite mat!! Endret 15. februar 2010 av Lotte28
AnAnAss Skrevet 16. februar 2010 #5 Skrevet 16. februar 2010 du eter alt for lite ja. og et glass oboy utgjør liten eller ingen forskjell. spis mye mer. viss du vil kose deg med kakao fins det mange lettprodukter uten nesten noen kalorier. options for eksempel. men ikke heng deg opp i sånne småting. Først og fremst bør du spise MER
Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2010 #6 Skrevet 16. februar 2010 Du spiser, som andre har sagt, alt for lite Det ironiske er at mange prøver å slanke seg på denne måten, men kroppen kan komme til å tro det er en slags matmangel/sultestreik, og dermed samle opp ALT den får tak i av kcal, karbohydrater og fett fra den lille maten du spiser. Dette vil igjen føre til at du går OPP. Spis sunt, ordentlig, passe posjoner og tren regelmessig.
Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2010 #7 Skrevet 16. februar 2010 Som de før meg har segt, du spiser alt for lite, og kommer til å ødelegge forbrenningen din. Her er eksempler på dagsmeny for deg som vil slanke deg: http://www.melk.no/artikkel.aspx?mnu1id=&artid=10626 Frokost er forresten veldig viktig for å få systemet i gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå