Gjest Anonymous Skrevet 6. september 2003 #1 Skrevet 6. september 2003 Dette er et vel skole eksempel på at det går an... http://www.ba.no/nyheter/article740006.ece
MarianneE Skrevet 6. september 2003 #2 Skrevet 6. september 2003 Joda, dette er jo vel og bra, men jeg blir litt skeptisk når slikt kommer rett før valget. På meg virker det da bare som valgflesk, og som et forsøk på og hjelpe andre, men samtidlig få en stjerne i hatten selv.....
Rapitap Skrevet 6. september 2003 #3 Skrevet 6. september 2003 Det hadde vært litt alright av ordføreren og besvime i tillegg. Da kunne hun ha knust noen fortenner da trynet traff gulvet, samt blø lett og lys-rosa neseblod fra høyre nesebor. Bare å grine er ikke nok,ikke rett før kommune-valget i 2003! Det er too "wimpy"!
Gjest Anonymous Skrevet 6. september 2003 #4 Skrevet 6. september 2003 Ja det kan du si, men i og med at dette er et tverrpolitisk vedtak som ingen partier kan proffitere på i valget så kan det vel neppe kalles valgflesk. Det er grenser for å være skeptisk også mener nå jeg. Noen ganger så fortjener faktisk politikerne ros også. Denne saken viser meg at det går an å etablere et tverrpolitisk samarbeid for å løse en sak. Det mest beundringsverdige er at kommunen ønsket å løse saken i samarbeid med de som ble utsatt for overgrepene. Disse menneskene er strålende fornøyd med vedtaket, så hvem er da jeg til å kritisere?
Gjest Anonymous Skrevet 6. september 2003 #5 Skrevet 6. september 2003 Til Anafugia. Jeg må si at det innspillet ditt var bare litt på trynet :evil: Er der noen som har sagt til deg at dersom du ikke har noe fornuftig å si så er det noen ganger lurest å holde kjeft?
MarianneE Skrevet 6. september 2003 #6 Skrevet 6. september 2003 Til Anafugia. Jeg må si at det innspillet ditt var bare litt på trynet :evil: Er der noen som har sagt til deg at dersom du ikke har noe fornuftig å si så er det noen ganger lurest å holde kjeft? Tsk, tsk! Innlegget hennes var utrolig bra, spør du meg! Var som om jeg skulle sagt det samme selv!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå