Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Catwoman
Skrevet

Har tenkt å reise til Kattis babyshop å kjøpe vogn.

Er det sånn at vi bare kan reise dit, finne en vogn betale og ta med vognen hjem?

Eller er det leveringstid sånn at vi må komme tilbake senere for å hente vognen?

Isåfall er det vel mulig å ringe å bestille vogn, og så reise først når vi skal hente den, for å slippe to turer?

Skrevet

De har en god del vogner på lager, men hvis du har bestemt deg for type og farge kan det jo være lurt å ringe å høre om de har den inne først.

Skrevet

Jeg har bestilt Emmaljunga City Cross på Kattis Baby Shop. Venter nå på beskjed om at den har kommet, men hun sa at jeg måtte regne med ca 6-8 ukers leveringstid. Hvis du vil ha en bestemt vogn i en bestemt farge ville jeg nok tatt kontakt pr. mail eller telefon. Jeg har bare mailet med henne og hun er rask og hyggelig.

Skrevet

Er det noe særlig å spare på vognene i sverige? Vurderer å ta en tur over grensa selv :)

Skrevet
Er det noe særlig å spare på vognene i sverige? Vurderer å ta en tur over grensa selv :)

Vet det er endel å spare på Emmaljunga i alle fall, men det er jo et Svenskt merke også, så kanskje derfor...

Skrevet

Vi endte med å betale i underkant av 6700 NOK for Emmaljunga Edge Duo med sportsunderstell, da fikk vi i tillegg med stelleveske og regntrekk.

Skrevet

Jeg har kjøpt Emmaljunga City Cross i Sverige (Arvika, i nærheten av Charlottenberg). Den kostet 5700 kr, inkludert City bag. Så det er litt å spare når kursen er bra! Der jeg kjøpte den var det ikke nødvendig å bestille i forveien.

Gjest Catwoman
Skrevet

takk for svar.

Jeg har sett meg ut Emmaljunga city cross - men er ikke helt 100% sikker enda.

Sendte mail til Kattis babyshop angående pris og levering, og fikk jammen fort svar også.

Her er svaret jeg fikk:

emmaljunga City cross med city bag+ tillbehör kostar 7690,- SEK vi har alltid vagnar på lager, men jag rekomendera att

man ska reservera vagnen i förväg, annars vi kan inte garantera att vi har den färgen när du evetuellt kommer.

Er ikke helt sikker på hva hun mener med tilbehør, men det er kanskje stelleveska?

Gjest Gjest_hei_*
Skrevet

hei :)

ikke for å kuppe tråden her, men er det kun jeg som bekymrer meg for om noe går galt med vognen, så blir det veldig tungvint å ha kjøpt vognen i utlandet? vi vurderte nemlig å dra til sverige, men endte opp med å handle alt i norge (barnas hus), så vi enkelt kunne klage/få reparert noe om det skulle bli nødvendig. eller er det slik at man kan levere vognen inn noe sted her i norge (altså noe form for samarbeid?).

kan også nevne at siden vi kjøpte alt det store/dyreste på én gang fikk såpass med rabatt at vi tjente nok fort inn det vi eventuelt ville spart i sverige.

:)

Gjest Catwoman
Skrevet

Har tenkt den tanken jeg og. Vet ikke hvor ofte folk opplever at noe er galt med en barnevogn, men det er såklart mye styr om man må reise helt til sverige for å klage på noe.

Skrevet

En venninde av meg kjøpte i vogn Sverige for å spare mye penger.

Det gjorde hun helt til hun måtte få den reparert. Da måtte hun velge mellom å sende den, eller reise ned for å få den reparert.

Etter to reprasjoner hadde det lønt seg for henne å kjøpe i Norge.

Så selv om selgeren var svært hyggelig og gjorde mer enn han måtte for å gi dem god service, vil hun ikke råde andre til å kjøpe i Sverige.

Skrevet
takk for svar.

Jeg har sett meg ut Emmaljunga city cross - men er ikke helt 100% sikker enda.

Sendte mail til Kattis babyshop angående pris og levering, og fikk jammen fort svar også.

Her er svaret jeg fikk:

emmaljunga City cross med city bag+ tillbehör kostar 7690,- SEK vi har alltid vagnar på lager, men jag rekomendera att

man ska reservera vagnen i förväg, annars vi kan inte garantera att vi har den färgen när du evetuellt kommer.

Er ikke helt sikker på hva hun mener med tilbehør, men det er kanskje stelleveska?

Ja kanskje det, eller kanskje regntrekk, myggnetting, osv? Noe må det ihvertfall være, for min kostet 7000 i svenske, og det var uten noe som helst.

Skrevet
Ja kanskje det, eller kanskje regntrekk, myggnetting, osv? Noe må det ihvertfall være, for min kostet 7000 i svenske, og det var uten noe som helst.

Er nok med stelleveske, fottrekk og regntrekk for jeg fikk følgende svar fra Kattis Babyshop (skulle ha bagen i skinn, det er dyrere, derfor de 200 kronene i forskjell, vi bestemte oss også i ettertid for exclusive stelleveska i skinn og da ble det hundre kroner dyrere igjen):

Emmaljunga City cross med Creme L. City bag +fottrekk+stelleveske+rengtrekk kostar 7890,- SEK.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...