Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer litt på hva folket her synes om inseminering, f.eks på de derre danske klinikkene, når man er singel?

Jeg leste på et annet forum der noen påpekte at mange sier at par har vært og "fått seg barn" i danmark mens de samme sier at single som gjør det, de "skaffer" seg barn.

Noen som er enige/uenige med dette?

Hvor gammel skal en kvinne være før det i deres øyne er "greit" at hun gjør dette?

Og er det egentlig rettferdig at en som kanskje ville vært en perfekt mor skal kanskje måtte leve et helt liv uten barn bare fordi hun ikke var heldig nok til å finne en prins blant alle froskene?

... Eller er dere av den slagsen som syntes at det er direkte dumt å oppdra et barn uten en far?

Personlig synes jeg at det er greit så lenge kvinnen er en egnet forelder med økonomien og psyken iorden.

Det at man er singel når man får barn betyr jo ikke at man er singel for alltid. Jeg synes nesten det virker som om mange single mødre har lettere for å få seg type etter at de har fått barn pga at det finnes mange møtesteder på nett der man kan møte menn som kanskje ikke vil ha barn men som ikke har noe imot kvinner som allerede har et.

Jeg kan likevel godt se at mange kanskje kunnet funnet på å misbrukt det. Hmm... Vanskelig emne å ta stilling til egentlig.

Hva er meningene deres?

(Nå vil jeg IKKE se ord som egoistisk, barnslig, tankeløst eller noen av de andre vanlige KG-kjerringorda her, jeg synes ikke at de bidrar noe til saklige diskusjoner. Finn dere synonymer.)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge kvinnen er mentalt og fysisk oppegående og istand til å økonomisk sørge for sitt barn, så syns jeg at om man har passert 35 år og ønsker seg barn, da forstår jeg godt ønsker om inseminering.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...