Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 15. februar 2010 #1 Skrevet 15. februar 2010 Hei Da er det snart min tur til å gifte seg Jeg ville være så takknemlig om noen visste om hvor jeg kan få sydd en brudekjole etter bilde? Kjolen jeg skal ha er ikke enkel. Den har et slep på ca 10 meter, mye broderi og litt "poffete". Jeg har vært i kontakt med DivaX, men dem verken svarer på mail eller tar telefonen. Er det noen som vet om andre som skreddersyr kjoler etter bilde og design? Pris spiller ingen rolle det viktigste er kvaliteten. Man gifter jo seg bare en gang. Vil på forhånd takke alle for hjelp.
tina89 Skrevet 25. februar 2010 #2 Skrevet 25. februar 2010 du kan jo gå innom brudebutikker i nærheten av der du bor og hørre med de.. føler jeg har sett noe på motehus.no men nå når jeg går inn der finner jeg ikke kjolene, mn har linken på en annen data og da kommer brudekjolene opp..
leana Skrevet 26. februar 2010 #3 Skrevet 26. februar 2010 Eller så kan du jo kontakte en selger på Ebay! Fikk min kjole fra taiwan igår, og den er aldeles NYDELIG. "Bare" 2 meter slep da, men de kan helt sikkert lage 10 meter også siden du ønsker det. Og min kjole også hadde mange detaljer, de var helt perfekte. Faktisk helt overasket over hvor nydelige detaljer de hadde laget!! Man sender bare bilder/tegninger, beskrivelser og mål! Verdt et forsøk :rødme:
jeanette1974 Skrevet 27. februar 2010 #4 Skrevet 27. februar 2010 Jeg gifter meg om 14 uker og i går var jeg i kontakt med denne personen. http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=20931957 Der kan du jo se, hvis du har bildet vil nok dette hjelpe mye. Jeg har bløitt lovet å få min til tiden. Du tar egne mål, hun sender en epost med måleskjemate, så måler du og sender inn til henne.
Gjest Gjest_Anne_* Skrevet 8. mars 2010 #5 Skrevet 8. mars 2010 Eller så kan du jo kontakte en selger på Ebay! Fikk min kjole fra taiwan igår, og den er aldeles NYDELIG. "Bare" 2 meter slep da, men de kan helt sikkert lage 10 meter også siden du ønsker det. Og min kjole også hadde mange detaljer, de var helt perfekte. Faktisk helt overasket over hvor nydelige detaljer de hadde laget!! Man sender bare bilder/tegninger, beskrivelser og mål! Verdt et forsøk :rødme: Hvilken selger på Ebay var det du bestilte fra? jeg har også lyst på skreddersydd kjole etter noen bilder jeg har, men vet ikke hvor jeg skal bestille den, og vil jo også gjerne vite at det er kvalitet på kjolen og broderiene.
Gjest Gjest_tvilling_* Skrevet 10. mars 2010 #7 Skrevet 10. mars 2010 Jeg får min sydd her: http://www.sjelebilder.com/index.htm
leana Skrevet 11. mars 2010 #8 Skrevet 11. mars 2010 Hvilken selger på Ebay var det du bestilte fra? jeg har også lyst på skreddersydd kjole etter noen bilder jeg har, men vet ikke hvor jeg skal bestille den, og vil jo også gjerne vite at det er kvalitet på kjolen og broderiene. landybridal_asapbay het butikken på ebay fantastisk, alt!! :rødme:
Barcelone Skrevet 11. mars 2010 #9 Skrevet 11. mars 2010 landybridal_asapbay het butikken på ebay fantastisk, alt!! :rødme: Prøvde å finne denne på eBay, men den eksisterer ikke... Du har vel ikke noe webadresse til de eller noe?
Gjest Bond Skrevet 12. mars 2010 #10 Skrevet 12. mars 2010 Tråden er ryddet iht KGs regler. Bond, mod
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå