Gjest tyttebær Skrevet 15. februar 2010 #1 Skrevet 15. februar 2010 Snart blir lillejenta vår fødd. I den forbindelse skulle jeg ønsket at jeg fant en plass på nett, hvor jeg kan legge ut bilder som familie og venner kan se, men som ikke er åpent for alle! Et slags fotoalbum med brukernavn og passord for de som vil se. Finnes noe sånt? Jeg vil ikke akkurat legge ut alle bildene på facebook, og familie og venner har allerede begynt å mase om at vi må være flinke å legge ut bilder når hun kommer! Vi bor 5 timer unna nærmeste familie, så det sier seg selv at besteforeldre og sånn ikke kan komme på besøk hele tiden! Jeg kunne alltids ha opprettet en blogg på blogspot eller lignende og bare hatt inviterte lesere, men jeg vil helst ha et fotoalbum. Noen som har noen idè?
Friheten Skrevet 15. februar 2010 #2 Skrevet 15. februar 2010 Du kan alltids opprette et fotoalbum her: http://www.picturetrail.com/register/ Her går det også an å passord-beskytte album. Det finnes utrolig mange lignende. Hvis du ikke liker den jeg nevnte så foreslår jeg at du søker "Free Online Photo Albums" på google, så får du opp et par hundretusener treff Du kan også opprette en blogg for så å legge inn et fotoalbum som er passord-beskyttet, men hvorfor bruke så mye tid?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå