Gjest oioioi, hva skjer? Kan jeg være Skrevet 15. februar 2010 #1 Skrevet 15. februar 2010 Hei Ah, smiler rundt snart, men off jeg ja... Altså jeg hadde TR 24.01.2010, og har syklus på 30 dager, Vi prøver å få barn. I går kveld va puppene å ver litt ømme, og jeg kjente litt sånn romling nede i magen. Nå var jeg nettopp på toalettet, og da hadde jeg litt lyserød "utflod", hva kan dette bety? JEg skal jo ikke ha TR nå.. Jeg vet så lite om graviditet, for jeg har ikke satt meg helt inni alt enda... Har tatt en test kun for å roe meg ned litt, men den var en strek, Det er vel altfor tidlig å testa da jeg ikke skal ha Tr før ca Tirsdag 23.02.2010 Ingen så vet vi prøver nesten, så kan liksom ikke spørre noen. Hjelp meg litt her da...
Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2010 #2 Skrevet 15. februar 2010 Kanskje festeblødning? http://www.terminkalkulator.com/festebl%C3%B8dning/
Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2010 #3 Skrevet 15. februar 2010 Festeblødning? Det kan komme en liten blødning da. Lykke til
Gjest luremegpå Skrevet 15. februar 2010 #4 Skrevet 15. februar 2010 (endret) Kanskje festeblødning? http://www.terminkalkulator.com/festebl%C3%B8dning/ Endret 15. februar 2010 av luremegpå
Gjest luremegpå Skrevet 15. februar 2010 #5 Skrevet 15. februar 2010 (endret) Festeblødning? Det kan komme en liten blødning da. Endret 15. februar 2010 av luremegpå
Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2010 #6 Skrevet 15. februar 2010 Å engel du er! Hjertet dunker litt senere, så nervøs og ja alt nå.. Den linken var nyttig! Tørr ikke håpe for mye da, men isåfall har vi flaks, det er jo 1 PP.. *pust inn, pust ut¨* Hehe Bare hyggelig, men det er jo umulig for noen å si om det er det.. Du får google "festeblødning" og lese andre opplevelser, men det helt klare svaret får du vel ikke før om en ukes tid.. Lykke til!
Gjest Smaragd Skrevet 15. februar 2010 #7 Skrevet 15. februar 2010 Har du gått på p-piller nå før dere ble prøvere? Det kan forstyrre syklusen veldig
Gjest luremegpå Skrevet 15. februar 2010 #8 Skrevet 15. februar 2010 Har du gått på p-piller nå før dere ble prøvere? Det kan forstyrre syklusen veldig Hei, nei jeg har ikke gått på noenting de siste 10 årene, tåler lite gitt!
Gjest Smaragd Skrevet 15. februar 2010 #9 Skrevet 15. februar 2010 Da kan det vere en festeblødning, men det kan også vere noe annet, så du får leve i håpet, og se om TR dukker opp Er spennende dette her, jeg er selv 9 DPO i dag, i 4 PP
Gjest luremegpå Skrevet 15. februar 2010 #10 Skrevet 15. februar 2010 (endret) Da kan det vere en festeblødning, men det kan også vere noe annet, så du får leve i håpet, og se om TR dukker opp Er spennende dette her, jeg er selv 9 DPO i dag, i 4 PP Endret 15. februar 2010 av luremegpå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå