Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2010 #1 Skrevet 15. februar 2010 Noen som har forslag til dåpsgave til gutt?
MissStiles Skrevet 15. februar 2010 #2 Skrevet 15. februar 2010 Spørs hvor mye penger du vil bruke og hvor godt du kjenner gutten? Jeg har pleid å kjøpe enten klær, leker, bestikk til barn eller sånn sett med en kopp, skål og tallerken til barn.
Brunhilde Skrevet 15. februar 2010 #3 Skrevet 15. februar 2010 Jeg har, med stort hell, gitt bøker i dåpsgave. Enten en med rim og regler, med godnatthistorier eller med eventyr.
Caramello Skrevet 15. februar 2010 #4 Skrevet 15. februar 2010 Slik greie til å ha dåpsattesten i, sparebøsse, sengesett, min første kopp - fat og skål, penger, sølvkopp
Gjest Spinell Skrevet 15. februar 2010 #5 Skrevet 15. februar 2010 Foruten bøker og bestikk, som allerede er nevnt, har jeg gjort stor suksess med å gi den minste Bergans-ryggsekken + barnetermos i dåpsgave. Barna har hatt nytte av dem i årevis, og foreldrene har ofte snakket varmt om gaven.
Kosejenta Skrevet 15. februar 2010 #7 Skrevet 15. februar 2010 Sangbøker, bøker med rim og regler, store nattaboken osv er helt supre. Vi har å mottatt og gitt obosmedlemsskap. Typiske vanlige dåpsting som krus, bestikk, dåpsramme osv er fint, men jeg syntes gave som blir brukt er bedre å gi, og å motta. Vi ønsket begge våre gaver som kan brukes til annet enn pynt. Har å hørt om noen som gir vinflaske fra det året barnet er født, og den skal lagres itil barnet er 18!! Men det er jo ikke en gave som passer til alle da
Nerdemamma Skrevet 15. februar 2010 #8 Skrevet 15. februar 2010 Gutten vår fikk blant annet: Slipsnål, sparebøsse, spisesett i tin og masse fine bøker. Vi satte enorm pris på alt sammen Var egentlig litt spesielt artig med slipsnål følte vi av en eller annen grunn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå