Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_jente26_*
Skrevet

Er veldig forelsket i kjæresten min, og føler at jeg er flink til å vise det. Men det synes visst ikke han, og jeg er usikker på hvor mye jeg skal gi av meg selv.

Han er god på å sende meldinger, lage middag til meg, og han hjelper meg om det er noe jeg trenger hjelp til, ordner te, kjøper med snacks om han kommer på besøk. Han har endatil tatt oppvasken en gang da jeg kom hjem fra jobb, og redd sengen. Jeg synes slike ting gjør han til en god kjæreste, og det synes han selv også. Han sier ofte ting i ett anklagende tonefall, at jeg ikke tar like mye kontakt som han, ikke sender meldinger, at han også synes det er kos med massasje. Det virker liksom som om det aldri blir bra nok.

Jeg lager også middag, siden jeg ikke har oppvaskmaskin vasker jeg alltid koppene etter oss, jeg forsøker å massere han (selv om han sa en gang han skulle ønske han var sammen med seg selv for han er flinkere/tar i hardere, noe som gjør det litt mindre motiverende), jeg sender meldinger, forteller hvor glad jeg er i han, tenner lys, OSV. Små ting, men ting som viser at jeg bryr meg.

Jeg føler jeg er minst like hengiven som han, om ikke mer. Men det virker ikke som han ser det jeg gjør, kun det han selv gjør. Det er så slitsomt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg stusser litt over at han stiller så høye krav til deg, og presterer å si at han skulle ønske han var sammen med seg selv.

Han høres en Narsist.

Det er en personlighetsforstyrrelse som gjør det vanskelig om ikke umulig å ha et sunt kjærlighetsforhold.

Skrevet

Du mener kanskje narsissist, leirbål?

Noen menn holder på å sprekke av stolthet når de tar oppvasken en dag, men legger ikke like godt merke til at du gjør det hele tiden. Virker som han er av den typen.

Skrevet

:legrine: jeg trodde også at når jeg gjorde de tingene mot han som jeg oppfattet som at han var glad i meg og elsket meg, så skulle han forstå at jeg følte det samme.

Så en dag satt han seg ned med meg, litt fortvilet - jeg tok jo aldri på han! Var jeg ikke glad i ham? Så svarte jeg litt forbauset: jeg tar jo masse på deg, jeg, vennen! Jo..., svarte han.

Det er forferdelig viktig for kjæresten min at jeg "tafser" på ham og gjør noe spesielt for ham under sengekosen, eller kanskje på sofaen i stuen, litt mer enn en gang i blant. Slik fikk jeg en lykkelig kjæreste som gjør alt han kan for å vise at han setter pris på meg. Alt det andre er jo også viktig, men ikke uten dette.

Men helt ærlig så høres din kjæreste ut som en narsisist om han har sagt at han skulle ønske han var sammen med seg selv.

Skrevet
Jeg stusser litt over at han stiller så høye krav til deg, og presterer å si at han skulle ønske han var sammen med seg selv.

Han høres en Narsist.

Det er en personlighetsforstyrrelse som gjør det vanskelig om ikke umulig å ha et sunt kjærlighetsforhold.

Jeg er enig i at han ikke høres helt god ut, men derifra til å skissere han som en med personlighetsforstyrrelse var vel litt drøyt :roll: ??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...