Gjest Gjest_Gutt_* Skrevet 15. februar 2010 #1 Skrevet 15. februar 2010 Er det OK for damer å dele på en gutt som er veldig kjekk? Eller må de helst ha han for seg selv? :gjeiper:
Gjest Gjest_Gutt_* Skrevet 15. februar 2010 #3 Skrevet 15. februar 2010 ^^ Det høres kanskje litt dumt ut.. men jeg har to damer som jeg ikke klarer å velge i mellom. Veldig fine begge to :rødme:
Gjest Rocky3 Skrevet 15. februar 2010 #4 Skrevet 15. februar 2010 Det går ann, du behøver ikke engang å være kjekk. Men det er veldig slitsomt, anbefales ikke.
Gjest Gjest_Gutt_* Skrevet 15. februar 2010 #5 Skrevet 15. februar 2010 Det går ann, du behøver ikke engang å være kjekk. Men det er veldig slitsomt, anbefales ikke. Men du er gutt!? Tenkte jeg kunne få et svar fra ei dame ^^
Kosteskaft Skrevet 15. februar 2010 #6 Skrevet 15. februar 2010 Heeelt greit. Bare spør disse damene, de kommer til å svare at siden du er så kjekk så deler de deg mer enn gjerne! Vet du ikke at de som scorer 1 på "kjekkhet" kan ha 1 kjæreste, de som scorer 2 kan ha to, osv. Gi gjerne rapport om hva de synes etterpå.
Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2010 #7 Skrevet 15. februar 2010 Ja, jeg deler gjerne flere duder jeg - bare de er kjekke...
Gjest Gjest_Gutt_* Skrevet 15. februar 2010 #8 Skrevet 15. februar 2010 Heeelt greit. Bare spør disse damene, de kommer til å svare at siden du er så kjekk så deler de deg mer enn gjerne! Vet du ikke at de som scorer 1 på "kjekkhet" kan ha 1 kjæreste, de som scorer 2 kan ha to, osv. Gi gjerne rapport om hva de synes etterpå. Jeg er faktisk seriøs. Vil ha begge damene
Gjest Rocky3 Skrevet 15. februar 2010 #9 Skrevet 15. februar 2010 Men du er gutt!? Tenkte jeg kunne få et svar fra ei dame ^^ Syns det er litt for mye forlangt at jeg skal skifte kjønn for å svare. Finner du to damer med konkuranseinstinktet i orden så er det mulig de liker det. Det var det jeg gjorde, men skal ikke si det er veldig smart.
Gjest Gjest_Ellen_* Skrevet 15. februar 2010 #10 Skrevet 15. februar 2010 Er du helt nutcase? Selvfølgelig ikke! Ville du en av 2 for ei jente?
Gjest Gjest_Gutt_* Skrevet 15. februar 2010 #11 Skrevet 15. februar 2010 Syns det er litt for mye forlangt at jeg skal skifte kjønn for å svare. Finner du to damer med konkuranseinstinktet i orden så er det mulig de liker det. Det var det jeg gjorde, men skal ikke si det er veldig smart. Hva er ikke så smart med å være sammen med to damer?
Gjest Gjest_Gutt_* Skrevet 15. februar 2010 #12 Skrevet 15. februar 2010 Er du helt nutcase? Selvfølgelig ikke! Ville du en av 2 for ei jente? Nei, det ville jeg ikke. Men blir ikke det litt annerledes? Jeg hadde banka han andre fyren.
Gjest Gjest_Gutt_* Skrevet 15. februar 2010 #14 Skrevet 15. februar 2010 Jeg er helt på bærtur her skjønner jeg
Gjest Dhanu Skrevet 15. februar 2010 #15 Skrevet 15. februar 2010 Du kan ikke ha flere kjærester fordi du er kjekk, men fordi de vet om hverandre og aksepterer situasjonen. Klart, kjekkhetsgraden kan jo hjelpe på aksepten, det vet man aldri
Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2010 #16 Skrevet 15. februar 2010 Nei, jeg hadde ikke godtatt det om du var kjekk eller ikke. Men de kan jo være at dine damer syns det er greit å dele på deg, men jeg ville hatt deg for meg selv.
Gjest Eurodice Skrevet 15. februar 2010 #17 Skrevet 15. februar 2010 Hva er ikke så smart med å være sammen med to damer? Du kan muligens få et forklaringsproblem hvis du hvisker feil navn i intime situasjoner .
Gjest Gjest_Gutt_* Skrevet 15. februar 2010 #18 Skrevet 15. februar 2010 Du kan ikke ha flere kjærester fordi du er kjekk, men fordi de vet om hverandre og aksepterer situasjonen. Klart, kjekkhetsgraden kan jo hjelpe på aksepten, det vet man aldri Kult Jeg liker begge damene super godt og vil ha dem begge to. Jeg tror jeg skal prøve meg på en trippel-date :gjeiper:
Gjest Gjest_Gutt_* Skrevet 15. februar 2010 #19 Skrevet 15. februar 2010 Du kan muligens få et forklaringsproblem hvis du hvisker feil navn i intime situasjoner . Jeg er jo ikke helt blåst heller :gjeiper:
Gjest Rocky3 Skrevet 15. februar 2010 #20 Skrevet 15. februar 2010 Hva er ikke så smart med å være sammen med to damer? Dette er sevfølgelig under forutsetning av at begge kjenner situasjonen. Det er rett og slett veldig vanskelig å få ting til å gå opp. Det tar mye tid å ha kjæreste og det tar minst dobbel så mye tid å ha to. En stund er det artig med et så spennende liv, men etterhvert blir det tøft. Eks: Du spiser midag med kjæreste A på fredag og overnatter med henne. På lørdag må du reise tidlig for du lovte å hjelpe kjæreste B med ett eller annet. Søndag er det middag med svigers, men var det A eller B? For ikke å snakke om skifting av sengetøy, her må man nesten investere i flere sett. Blir også litt kluss med tannbørster, shampoer, strikker og diverse andre ting det er vanlig å legge igjen. Hvordan klare å holde orden? Jeg ga dem en skuff hver, men det funket ikke helt bra. Et tips er å alltid være hos kjærestene(e) det letta logstikken betraktelig. (Hvem var det som likte bløtkokt egg til frokost og hvem ville ha rugbrød?) Muslimene har litt mer kultur for slike ting, konvertering kan være en mulighet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå