Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2010 #1 Skrevet 15. februar 2010 Betalte ved en feil den samme rekning 2 ganger. hva må du gjøre. er det muligt å få banken til å ta de tibake?
Gjest yojo Skrevet 15. februar 2010 #2 Skrevet 15. februar 2010 Betalte ved en feil den samme rekning 2 ganger. hva må du gjøre. er det muligt å få banken til å ta de tibake? ring de du har betalt til..
Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2010 #3 Skrevet 15. februar 2010 TS- Han nekter å betale tilbake, jeg har kopiene på at det er satt inn 1460 sek 2 ganger til han. har kjøp noe på svenske e-bay .tradera.
Gina_ Skrevet 15. februar 2010 #4 Skrevet 15. februar 2010 Da bør du gi han en skikkelig dårlig anmerkning på siden om du kan det, så du advarer andre. Betalte du over paypal? Isåfall kan de kanskje hjelpe deg.
Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2010 #5 Skrevet 15. februar 2010 TS.Ja jeg har gitt han en veldig dårlig anmerkning.skrev akkurat slik det var. nei han ville ikke ha pay pal da det er så dyrt i sverige. hvorfor tar pay pal 7 % ?
Gina_ Skrevet 15. februar 2010 #6 Skrevet 15. februar 2010 TS.Ja jeg har gitt han en veldig dårlig anmerkning.skrev akkurat slik det var. nei han ville ikke ha pay pal da det er så dyrt i sverige. hvorfor tar pay pal 7 % ? Paypal tar ikke noe såvidt jeg har hørt, høres ut som at han har lurt deg rett og slett. Hadde aldri overført penger uten paypal til noen...
Gjest Raptuza Skrevet 13. oktober 2014 #7 Skrevet 13. oktober 2014 Samme bitre erfaring. Tradera, pengeoverføring, ingen vare. Det drives uforsvarlig det nettstedet. Kunder som blir lurt får ingen hjelp av den såkalte kundeservice. Slettet meg. Dårlig nettmarkedsplass.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå