consternation Skrevet 15. februar 2010 #1 Skrevet 15. februar 2010 Hei dere! Skal på to ukers ferie sammen med noen venninner i slutten av sommeren, destinasjonen er Rethymnon, Kreta. Vi har valgt å bo på et hotell som heter Palm Beach, et helt OK hotell til en rimelig pris. Det eneste kjipe er at det ikke har basseng, men ligger rett ved strandpromenaden, noe som er et pluss. Det jeg lurer på da er om det er noen av dere som har vært i området, eller eventuelt bodd på dette hotellet? Er litt usikker på om stranda er av OK kvalitet, eller om vi virkelig har gått på en smell her. Det ser fint ut på bildet da. Lurer også på om dere i så fall har noen tips til utesteder, shopping og slikt? Link til hotellet her: http://www.startour.no/feriereiser/hellas/...son=sommer-2010
Papaya84 Skrevet 21. februar 2010 #2 Skrevet 21. februar 2010 Hei dere! Skal på to ukers ferie sammen med noen venninner i slutten av sommeren, destinasjonen er Rethymnon, Kreta. Vi har valgt å bo på et hotell som heter Palm Beach, et helt OK hotell til en rimelig pris. Det eneste kjipe er at det ikke har basseng, men ligger rett ved strandpromenaden, noe som er et pluss. Det jeg lurer på da er om det er noen av dere som har vært i området, eller eventuelt bodd på dette hotellet? Er litt usikker på om stranda er av OK kvalitet, eller om vi virkelig har gått på en smell her. Det ser fint ut på bildet da. Lurer også på om dere i så fall har noen tips til utesteder, shopping og slikt? Link til hotellet her: http://www.startour.no/feriereiser/hellas/...son=sommer-2010 Har ikke bodd på dette hotellet, men stranden er veldig fin her:) Dere bor i den gata hvor alle turist restaurantene er, og de er veldig ok. Ca ti minutter å gå ligger det barer, som har vært kjempelivlige når jeg var der. Siste gang for ett par år siden. I gata bak alle barene ligger det en god del butikker, der man kan kjøpe alt i fra merkeklær til småbutikker med alt mulig krims krams. Dette er en fantastisk by, jeg har bodd der i perioder, så gled dere masse masse:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå