Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2010 #1 Skrevet 15. februar 2010 Jeg er nå veldig nysjerrig på hvordan andre har opplevd denne dagen, siden det jo også var morsdag. Vi blir jo tutet ørene fulle om hvor romantisk denne dagen er...bla bla bla. Eklamens makt og alt det der. Men hvordan er virkeligheten rundt omkring i de tusen hjem? Jeg, samboer og mamma til to voksne barn gidder ikke å minne mine kjære på at det afktisk er noen dager i året det kan være hyggelig å bli husket på. Så hos meg... ingen antydning til hverken roser eller godord, ingen kaffe på sengen eller diamantring. rett og slett ingenting. Middag måtte jeg lage sjæl og kaka måtte jeg bake og den likte han ikke en gang. Han sa det ikke, men det visste jeg fordi han spiste bare et stykke, og det er det han gjør når han ikke lliker noe. Sønnen min har aldri husket morsdagen, datteren min husket det sånn utpå dagen. Sånn forløp dagen hos meg.
Tabris Skrevet 15. februar 2010 #2 Skrevet 15. februar 2010 Samboer og jeg feirer ikke Valentine. Jeg er ikke kristen, så jeg feirer heller ikke fastelavn. Men vi kjøpte en liten plante til min mor og reiste ned og drakk kaffe hos henne for å vise henne oppmerksomhet på morsdagen. Etterpå ringte samboer sin mor og gratulerte henne med dagen (hans foreldre bor på en annen kant av landet).
MissStiles Skrevet 15. februar 2010 #3 Skrevet 15. februar 2010 Fikk heller ikke noe oppmerksomhet fra kjæresten. Forventet heller ikke å få noe men.. Håpet jo litt da.. Men men.. Sendte sms til mamma igår og hun fikk en eske med sjokolade. Så da var hun fornøyd.
Lilith Skrevet 15. februar 2010 #4 Skrevet 15. februar 2010 Fin dag! 1. Kaffe, avis, koselig kort og godis på senga av gutta mine. 2. Kaffebesøk av mamma og pappa, servering: Hjerteformede fastelavnsboller. 3. Ut og spise på semifancy restaurant med kjæresten. 4. Se på tøysete, romantisk film i senga.
andemor Skrevet 15. februar 2010 #5 Skrevet 15. februar 2010 Samboern er borte på jobbtur, så jeg våkna til sms om å lete i bokhylla. Der fant jeg et koselig kort og et hint om å titte under skapet. Der lå det en kjempefin konfekteske med fantastisk god sjokolade. Da ble jeg glad!
Gjest Gjest_Sissel_* Skrevet 15. februar 2010 #6 Skrevet 15. februar 2010 Samboern er borte på jobbtur, så jeg våkna til sms om å lete i bokhylla. Der fant jeg et koselig kort og et hint om å titte under skapet. Der lå det en kjempefin konfekteske med fantastisk god sjokolade. Da ble jeg glad! Åhh..... sukk og smelt så koselig da *S* heldig du andemor... Jeg fikk flotte roser av mannen og koselig kort med selvskrevet dikt av minstemann :-) eldstemann laget deilige boller med krem... Så ja hadde koselig dag
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 15. februar 2010 #7 Skrevet 15. februar 2010 Valentines har eg aldri brydd meg med så lite på den kanten. Var oppom med blomst og ein liten sjokolade til min mor på lørdagen, siden eg kjøpte blomsten da og ikkje turte ha den i eget hus. Fastelavn glemte eg heilt, ikkje at eg hadde orka baket boller uansett.
Gjest Jaa :) Skrevet 15. februar 2010 #8 Skrevet 15. februar 2010 Woho, elsker romantikkens dag * voknet opp med kaffe og kyss på senga * bollebaking med unger * mye flørting mens ungene var i et annet rom * middag og vin * massasje på HELE kroppen som utviklet seg til mer på stuegulvet * romantisk musikk og roligdans Han bryr seg ikke om valentines dagen men ga meg masse oppmerksom fordi jeg gjør :rødme:
Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2010 #9 Skrevet 15. februar 2010 Ingen oppmerksomhet - ingen kort, ingen blomster, ikke engang et "jeg er glad i deg". Han spurte hvorfor jeg ikke hadde bakt boller med krem.. Da jeg svarte med å spørre hvorfor han ikke hadde kjøpt blomster, ble det stille. Jeg ringte derimot til min mor og gratulerte henne med morsdag. Blomster ville hun ikke ha fordi hun nettopp hadde fått så mange. Så det kjøper jeg en annen dag.
Stillest vann Skrevet 15. februar 2010 #10 Skrevet 15. februar 2010 Rose og kort til damen, kino og hemningsløs sex etterpå. Ganske fornøyde begge to
Gjest Ylva Virvla Skrevet 15. februar 2010 #11 Skrevet 15. februar 2010 Vi feirer ikke Valentine. Synes det er koseligere å feire "egne" dager. 8. februar hadde vi 9,5-årsdag. Da tok han meg med ut for å spise deilig indisk.
Draum Skrevet 15. februar 2010 #12 Skrevet 15. februar 2010 Har ikke pleid å feire Valentine vi heller, men jeg fikk et kort med noen rørende ord i. :rødme:
HeidiJ93 Skrevet 15. februar 2010 #13 Skrevet 15. februar 2010 Slik feiret jeg valentine: Vaske hele huset, rydde ordentlig i skapet, spise god mat alene trene, så se på film alene Men nå er jo jeg singel da! hehe. Og idag satt jeg på bussen til skolen og hørte hvor fantastisk kjærestene til venninne mine var igår. BLÆH.
Cata Skrevet 15. februar 2010 #14 Skrevet 15. februar 2010 Har i grunnen et ikke-forhold til hele Valentinsdagen, så forbauselsen var stor da det faktisk vanket en blomsterbukett. Det hadde jeg verken forventet eller egentlig håpet på, men var selvsagt kjempekoselig å bli gjort stas på. Litt småpinlig at jeg ikke hadde noen gave til den jeg fikk buketten av... . Heldigvis har vedkommende fødselsdag om ikke så altfor lenge så jeg får "ta igjen" litt da. Er oppdratt i den ånd at morsdag kun er for handelsstanden, men ringte nå min mor likevel . Hun syntes det var hyggelig med telefon, men hadde det i grunnen så travelt at hun ikke hadde tid til å snakke særlig lenge med meg. (Men det er jo i bunn og grunn en bra ting ettersom jeg bor langt unna. )
einna Skrevet 15. februar 2010 #15 Skrevet 15. februar 2010 Sambo og jeg ringte mødrene våre, bor for langt unna til besøk. Han lagde middag til meg. Vi bakte fastelavnsboller sammen, og koste oss med boller og film. Koselig søndagskveld Vi feirer ikke valentines, men litt kjærestetid var det da likevel, med boller og alt
Gina_ Skrevet 15. februar 2010 #16 Skrevet 15. februar 2010 Vi feirer ikke, men jeg sa til kjæresten at han kanskje kunne si noe fint til meg i løpet av dagen (han er ikke av den romantiske typen, og finord er sjelden kost). Det skjedde ikke, så bli litt skuffet. Men jeg fikk roser på lørdag da
Gjest Gjest_linda23_* Skrevet 15. februar 2010 #17 Skrevet 15. februar 2010 Jeg tror mamma fikk en fin dag hvertfall:) Jeg synes det er koselig med morsdag. Vi bor på ulike kanter av landet, så på fredag postet jeg et kort til henne med 2 flaxlodd (hun vant på det ene:D). Ba pappa om å kjøpe blomster til henne fra meg også (delvis fra han og pga Valentines kanskje). Så lagde pappa fastelavensboller. Skulle ønske jeg var hjemme på sånne dager! Jeg derimot pleiet fyllesyken i går. Singel som jeg er, fikk jeg svært lite oppmerksomhet. Fikk et hjerte av en venninne da. Det var koselig!!
Gjest M Skrevet 15. februar 2010 #18 Skrevet 15. februar 2010 Kjæresten min er bortreist pga. jobb, men jaggu meg får jeg roser levert av bud på døren valentines. Ikke nok med det. Idag fikk jeg enda en bukett! Har verdens beste kjæreste jeg! :rødme: Bakte fastelavensboller til mammaen min
einna Skrevet 16. februar 2010 #19 Skrevet 16. februar 2010 Jeg fikk bok og roser av sambo i dag :D Som sagt over her, feirer vi ikke valentines, og det er ok (men selvsagt en smuule kjipt når mange andre kjærestepar koser seg ekstra og gir/får gaver), så det var en kjempehyggelig overraskelse!
Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2010 #20 Skrevet 16. februar 2010 Jeg var på jobb, spanderte middag på sambo etterpå, senere så kranglet vi og jeg sov på sofaen den natta. Fin dag... Og jeg er jente ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå