sebra Skrevet 15. februar 2010 #1 Skrevet 15. februar 2010 Hei! Jeg skal på en to ukers ferie snart.og lurer på om noen har noen reisetips? Hvor kan man reise nå man ikke skal til syden, egypt, tyrkia eller thailand? det må ikke være for dyrt og det må være varmt.
Gjest Gjest_Bettina_* Skrevet 15. februar 2010 #2 Skrevet 15. februar 2010 Hmm, og hvor er så "syden", da?
Papaya84 Skrevet 21. februar 2010 #4 Skrevet 21. februar 2010 Disse landa går vel kanskje under kategorien syden men.. Kroatia, frankrike, Italia, Romania, Portugal... Eller så enkelt som Sverige eller Danmark, er nok fint og ganske varmt der og om sommeren?
Vibi Skrevet 22. februar 2010 #5 Skrevet 22. februar 2010 Hvis du skal reise veldig snart er det nok ikke ordentlig varmt i de typiske sydenlandene ennå.. Hva med Dubai? Norwegian har flybilletter dit til en billig penge, og hoteller kan du finne på hotell.com i alle prisklasser. Her har man jo alt man kan ønske seg - flotte strender, shopping, de merkligste ting å se på - og en ferie litt utenom det vanlige, Eller kanskje Jordan? Apollo tilbyr charter hit, og du kan kombinere en tur til Aquaba med feks et opphold ved Dødehavet, eller kanskje Israel. Også en ferie litt utenom den typiske sydenopplevelsen. Maritius er en helårsdestinasjon, som du kan reise til når som helst, men det koster jo da.. Østen har mye flott. Jeg kan anbefale Malaysia hvis du ønsker å unngå Thailand. Ikke la deg skremme av at det kan være regntid om sommeren - som regel er det bare noen skurer om ettermiddagen. Tioman er en flott øy. Store deler av Indonesia skjærer også klar det værste regnet på sommeren. Hva med Bali for eksempel. Eller Lombok? Sjekk orkide.no for mer informasjon om turer til Østen. Hvis du skal reise nå på vinteren er Vietnam og Filippinene også flotte reisemål! Ving har charter til Gambia. Har ikke vært her selv, men har hørt veldig mye positivt. Kanskje du finner en restplass til og med.
sebra Skrevet 22. februar 2010 Forfatter #6 Skrevet 22. februar 2010 Det ble thailand nå 14 mars =) gleder meg som en unge hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå