OppNed Skrevet 5. september 2003 #1 Skrevet 5. september 2003 :hikk: Hikker sånn Kjempehikker! Har prøvd alt!!! Fra å se på care's strippeshow, til et realt forsøk på å skremme meg selv (kødder ikke!!!) Har sikkert drukket nok vann til å holde meg rynkefri i de nærmeste tre årene Tips? Nei, ikke tips... Blir jo rett og slett littegrann ukonsentrert og lei og sliten og snål av sånn hikke. Hva er egentlig poenget? HVorfor konstruerte kroppen en så banal, totalt meningsløs refleksgreie??? Noen? TIPS???
Bertha Skrevet 5. september 2003 #2 Skrevet 5. september 2003 Hva er egentlig poenget? HVorfor konstruerte kroppen en så banal, totalt meningsløs refleksgreie??? For å skape fredagsunderholdning for oss andre, kanskje?
OppNed Skrevet 5. september 2003 Forfatter #5 Skrevet 5. september 2003 Det stoppet!!!!!!!!!!!!! Så suverent!!! Dere...dere burde vært oppgraderte! Definitvt. Fra ordinære KG-brukere til høyt betalt ekspertise! Trodde aldri jeg skulle gi ros til noen som hevdet jeg var en idiot, men er så overbærende i dag at... at... ...at selv Rønbeck :o skulle fått audiens, skulle servert henne en kopp kaffe, pratet litt svada før jeg ba henne forlate åstedet Takk, kjære gærninger!
Gjest care Skrevet 5. september 2003 #6 Skrevet 5. september 2003 Og Maiken til neste gang: Å bli kvitt hikke er ikke lett. Noe som kan hjelpe er å svelge en spiseskje med bringebærsyltetøy. Det ikke alltid det hjelper, men noen ganger blir det full klaff. (går det ikke , så går det ikke )
OppNed Skrevet 5. september 2003 Forfatter #7 Skrevet 5. september 2003 :o Ok...skal ha det i bakhodet! Hva med...Hobby (sjokolade)? Kan samme tese benyttes rundt det å putte en Hobby innabords trror du? :håper: :håper hemningsløst:
Gjest Lea Skrevet 5. september 2003 #9 Skrevet 5. september 2003 Eller prøv å drikke opp-ned. Fungerer alltid på meg. Stå oppreist Bøy deg ned slik at nesa vender inn mot kroppen Drikk vann fra et glass mens du står sånn. Litt knotete, men det går sikkert bra.
Gjest Kinga Skrevet 5. september 2003 #10 Skrevet 5. september 2003 ...leste fort og leste først *kjempepikk*... Trøtt & dysplektisk pilsen fra
Gjest Virvel Skrevet 6. september 2003 #11 Skrevet 6. september 2003 Vet du hva som faktisk pleier å hjelpe? Få noen til å si "hikk en gang til så får du en million kroner!". Eller si det til speilbildet ditt. :D
Væren Skrevet 6. september 2003 #12 Skrevet 6. september 2003 Kjempehikke er grusomt! I sommer sto jeg alene i taxikø midt på natten, og hikket så jeg underholdt hele køen! Tenkte inni meg: "Neste gang skal jeg ikke hikke høyt!" Men jammen kom det en kjempehikk igjen. Og en til. Og en til... Dessverre hadde jeg ikke bringebærsyltetøy med meg i taxikø, for jeg har også fått det rådet å spise et par spiseskjeer med bringebærsyltetøy, og det hjelper faktisk iblant! Nei, kjempehikker skal man holde seg unna, så sant man kan! Klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå