Gå til innhold

Følsomhet i penis.

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Har opplevd ved et par anledninger den siste tiden at jeg ikke får orgasme under samleie. Lurer på om det er følsomheten i penis som ikke er 100%? Opplever at jeg må jage ekstra på for å oppnå orgasme, og alstå NULL utløsning 2 ganger. Litt flaut! Nå skal sant sies at begge gangene hadde jeg litt alkohol innabords ( rødvin ). Kan rett og slett rødvin "dempe" sensitiviteten i penis/-hodet? Har ikke problemer med å bli opphisset, og penis blir jo stiv. Noen som har opplevd det samme, eller har tips? Jeg mastuberer 2-3 ganger i uken, og bruker da krem, lotion, etc.

Jeg ønsker jo ikke å bli oppfattet som lite mann, og jeg vil heller ikke gi dama skyldfølelse for å ikke få meg opphisset nok ( for det gjør hun! ).

Vennlig hilsen, Mann 41

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har opplevd ved et par anledninger den siste tiden at jeg ikke får orgasme under samleie. Lurer på om det er følsomheten i penis som ikke er 100%? Opplever at jeg må jage ekstra på for å oppnå orgasme, og alstå NULL utløsning 2 ganger. Litt flaut! Nå skal sant sies at begge gangene hadde jeg litt alkohol innabords ( rødvin ). Kan rett og slett rødvin "dempe" sensitiviteten i penis/-hodet? Har ikke problemer med å bli opphisset, og penis blir jo stiv. Noen som har opplevd det samme, eller har tips? Jeg mastuberer 2-3 ganger i uken, og bruker da krem, lotion, etc.

Jeg ønsker jo ikke å bli oppfattet som lite mann, og jeg vil heller ikke gi dama skyldfølelse for å ikke få meg opphisset nok ( for det gjør hun! ).

Vennlig hilsen, Mann 41

Hvorfor gidder du nappe loffen når du har tilgang på fitte?

Jeg mer eller mindre slutta helt når jeg fikke meg dame,frøken høyre kan jo ikke sammenlignes.

Om du napper ofte så innbiller jeg meg at man blir litt "nummen" / ufølsom i pikkhodet.

Prøv og sluttte en stund med nappinga og se om det blir bedre.

Gjest Jeg_gjesten
Skrevet

Tror heller jeg ville latt alkoholen være.Ja du får reisning men orgasmen kan bli borte pga alkohol.

Nappe i loffen 2-3 i uka har ingen ting å si på at du ikke får orgasme

Skrevet

Oppskrift på økst sensitivitet = først så tar du noen dagers pause fra onani for å hvile nervene i pikken og å bygge opp mere seksuell energi. Dernest så onanerer du saaaakte og myyyyyyyyyyyyykt og variert. De fleste menn onanerer så hardt at følsomheten blir numnmet ned og er langt unner hva den kunne vært. Hardt er ok noen ganger, men IKKE hver gang om man vil ha følsomheten i behold. At det ofte altid er på samme måte forsterker problemet.

Skrevet

OK! Takk for gode råd så langt. Leste også nå i dag om en som anbefalte noen dråper babyolje med E-vitamin på penishodet daglig. Visstnok for å minske "slitasje" samt for huden generelt på penis. Skulle gjøre det mykere og mer sensitivt. Noen andre hørt/prøvd dette?

Skal ta en lang og god pause fra håndjobbinga for å se om det hjelper også. Samt ligge unna rødvin! :)

Skrevet

Avspenning=sensitivitet

Sett av en time til onani en gang og se hvor avspent du kan bli mens du gjør det og hvor subtilt du kan føle

Skrevet

Og ikke hold så hardt rundt penisen når du runker. Den blir altfor vant til det.

• 3 uker senere...
Skrevet

Vel, nå tenkte jeg å lufte mine erfaringer de siste tre ukene. Har fulgt noen av rådene, samt gjort ting på egenhånd. Har det hjulpet? JA!!! :)

Her er "oppskriften" ( for meg iaf - har virka ):

Jeg unnlot å masturbere i nærmere 2 uker ( vi hadde heller ikke sex i den perioden pga alt for travelt på hver vår kant så vi så ikke hverandre så mye ). I tillegg smurte jeg inn penis med en babyolje som inneholdt E-vitamin hver morgen og kveld.

Jeg kjøpte også E-vitamin og Magnesium tabletter ( sterkeste sort på apoteket ) som jeg har tatt en gang pr. dag i tre uker nå.

Etter 2 uker masturberte jeg, der jeg brukte oljen i tillegg. Kjempefint! Merka at ereksjonen var sterkere. Tok det sakte og rolig :)

Den siste uken masturberte jeg som vanlig 2-3 ganger ( med olje ).

Vi hadde sex nå i helga, og det var himmelsk. Følte jeg hadde en god del bedre følelse i penis samt at ereksjonen kjentes "kraftigere" ut. Ingen rødvin eller øl, som sikkert også hjalp litt da :)

Det var nå det hele... kanskje det er psykisk... kanskje det er vitamin/magnesium tablettene... kanskje det er oljen... mangel på alkohol... who knows? Uansett så vet jeg ( og kjenner! ) at ting er mye bedre. JIIPPII!!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...