Gjest Gjest_Hallo_* Skrevet 15. februar 2010 #1 Skrevet 15. februar 2010 er det noen som vet har efraring? hva smaker best osv , har euroshopper toalett papir ? Må desverre leve på et litt stramt budsjett i 3 månder , men skal klare det så håper det er noen her ute som kan gi noen tips?
Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2010 #2 Skrevet 15. februar 2010 Jeg synes FirstPrice jevnt over er meget bra, og bedre enn EuroShopper. Jeg handler for det meste hos Kiwi da jeg synes de har mye bedre utvalg enn Rimi, men det er mulig det kun gjelder lokalt her hos meg...
Henkie Skrevet 15. februar 2010 #3 Skrevet 15. februar 2010 Jeg synes FirstPrice jevnt over er meget bra, og bedre enn EuroShopper. Jeg handler for det meste hos Kiwi da jeg synes de har mye bedre utvalg enn Rimi, men det er mulig det kun gjelder lokalt her hos meg... Støttes. FirstPrice er dritbillig og ok kvalitet. Til tider svært gode produkter (feks tacolefsene) Euroshopper har jeg så-som-så erfaringer med. Pølsene f.eks smaker dritt
Helen Skrevet 15. februar 2010 #4 Skrevet 15. februar 2010 Kiwi kom hvertfall best ut i test når det gjelder pris i forhold til Rema, Rimi og Prix. Selv om Ica ikke var med i den testen så tror jeg Kiwi er billigere. http://www.vg.no/dinepenger/artikkel.php?artid=583957
Antlers Skrevet 15. februar 2010 #5 Skrevet 15. februar 2010 First Price er stort sett produsert av kjente, trygge merkenavn. Osten er produsert av Synnøve Finden, First Price potetgullet hos Maarud, etc. Nå vet jeg ikke hvem som produserer Euroshopper, men jeg vet at jeg fant glasskår i en potetsalat (eller var det italiensk?) derfra... Andre har funnet barberblader og knivblader. I tillegg smaker det hemskt! Eksempel Ica har egne produkter som er billige (de heter bare ICA), og jeg kan anbefale disse når det gjelder smak. Pastasausene er fantastiske, og koster ca en tier for en boks (pappboks). Coop har Xtra produkter, og de har en helt grei fiskegrateng f.eks. Det lønner seg å kikke litt rundt i de forskjellige butikkene. Ikke minst anbefaler jeg å handle på salg. Det er ofte billigere enn fast lavpris varene. Kiwi har weekend-produkt hver fredag og lørdag, og her hamstrer jeg kjøtt og fryser ned. 14,90 for kjøtt er billig. Anbefaler ikke å kjøpe fiskefillet derfra, fordi det koster omtrent det samme som en pakke Findus, og Findus er større. Kjøp kjøttdeig der det er på tilbud, og del opp i passende biter før du fryser ned. Ofte får du en pakke for bare 19,90. Når det gjelder toalettpapir lønner det seg å kjøpe de som er kompakte. Nå husker jeg ikke hva den jeg bruker heter, men det er bilde av et ekorn på forsiden. Koster mer enn First Price, men varer mye lenger og man trenger ikke brette femdobbelt for at det ikke skal gå istykker mens man tørker heller Skal du kose deg med noe kjøper du brus på Spar. De har kjøp 5 betal for 3 rabatt på 1,5 liter mineralvann, og her kan du spare mye om du velger First Price brus. Du får 5 flasker for ca 35 kr inkludert pant. Sjokolade kan du kjøpe fra Eldorado. Her har de lys og mørk kokesjokolade til ca en tier. Det ble litt langt det her, men ett siste tips: Spis før du går i butikken så du ikke handler med magen, og hold deg til det du har skrevet i handlelisten.
Draum Skrevet 15. februar 2010 #6 Skrevet 15. februar 2010 Ica generelt er jo dyrere enn Kiwi, så jevnt over blir det nok billigst å handle på Kiwi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå