Gjest Gjest_minni_* Skrevet 14. februar 2010 #1 Skrevet 14. februar 2010 Jeg forstår ikke hva som skjer med meg... Har et lykkelig forhold, om enn noe labert sexliv. Har likevel klart å innlede et seksuelt forhold til en annen mann og jeg klarer ikke å avslutte det. Dette ødelegger både meg selv om forholdet, og samvittigheten min river meg i fillebiter... Trenger ingen lekse om hvor feil dette er, for det er jeg fullstendig klar over... Derimot noe som kan hjelpe meg til å avslutte dette og gå videre med livet. Noen tips til hvorfor jeg kan klare det?
Gjest Gjest_Heidi_* Skrevet 14. februar 2010 #2 Skrevet 14. februar 2010 Skjerp deg!!! Jeg er vanligvis ganske empatisk av meg, men her....Beklager, får det ikke til!
Gjest Gjest Skrevet 14. februar 2010 #3 Skrevet 14. februar 2010 Jeg forstår ikke hva som skjer med meg... Har et lykkelig forhold, om enn noe labert sexliv. Har likevel klart å innlede et seksuelt forhold til en annen mann og jeg klarer ikke å avslutte det. Dette ødelegger både meg selv om forholdet, og samvittigheten min river meg i fillebiter... Trenger ingen lekse om hvor feil dette er, for det er jeg fullstendig klar over... Derimot noe som kan hjelpe meg til å avslutte dette og gå videre med livet. Noen tips til hvorfor jeg kan klare det? Selv om det er vanskelig, så må du ta et valg. Du skriver jo selv at dette ødelegger deg. Dersom du velger å satse på mannen din, vil jeg anbefale Familierådgivning. Gjennom samtaler kan dere komme frem til løsninger for å få samlivet til å fungere bedre. Sammen med en nøytral person kan dere legge en konstruktiv "plan" for fremtiden.
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 15. februar 2010 #4 Skrevet 15. februar 2010 Jeg forstår ikke hva som skjer med meg... Har et lykkelig forhold, om enn noe labert sexliv. Har likevel klart å innlede et seksuelt forhold til en annen mann og jeg klarer ikke å avslutte det. Dette ødelegger både meg selv om forholdet, og samvittigheten min river meg i fillebiter... Trenger ingen lekse om hvor feil dette er, for det er jeg fullstendig klar over... Derimot noe som kan hjelpe meg til å avslutte dette og gå videre med livet. Noen tips til hvorfor jeg kan klare det? Hvorfor klarer du ikke å avslutte det? Har du fått følelser for elskeren? Gir elskeren deg noe som ikke mann din klarer?
Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2010 #5 Skrevet 15. februar 2010 Tipsene jeg ga i en annen tråd kan hjelpe deg også ved at du kan få sving på det labre sexlivet med kjæresten din og dermed ikke ha så stort behov for elskeren: Det virker på meg som det er en spenningsdimensjon som mangler i sex livet deres. Hvis du kjøper boken sex god method av daniel rose og david shades manual til ham er det god mulighet for at han over litt tid vil legge om en del av vanene i sengehalmen slik du får mere av det du savner. Det er viktig at du selv ikke leser bøkene men bare ham. Det er også en stor fordel å starte med sex god method før david shade da shade er mere avansert. Kombiner dette med en video om seksuell massasje fra new school of erotic touch så har dere et sinnsykt juicy sexliv som bør virke som en motgift på ytterligere utroskap. Et annet alternativ er å prøve det som skisseres på denne siden: http://www.reuniting.info/node/893 http://www.reuniting.info/ Det som beskrives her er når hun snakker om å holde seg unna kanten til orgasme er den tantriske valley (dal) orgasmen. I en rekke kulturer (Kina, India, Arabiske land, ymse indinaske og afrikanske kulturer og i noen miljøer i USA på 1800 tallet) er denne formen for sex beskrevet som både mye deligere enn konvensjonell sex og vanlige orgasmer, men også særegent gode for å holde parret sammen. Det er noe ved akkurat denne orgasmeforemn og denne sexen som leder til at forhold blir mye mere stabile og at tiltrekningen holder seg på et mye høyere nivå. På siden jeg linket til prøver de å gi en vitenskapelig forklaring på det ved å se på hva som anntas å skje med dopamin og oxytocin nivå i forbindelse med ulike former for sex og orgasmer. Ut fra egen erfaring med tantra og beslketede ting og hva andre jeg kjenner som praktiserer tilsvarende ting så stemmer i hovedsak det som sies på siden med hvordan et forhold blir påvirket av de ulike orgasmestilene. Så vil du ha et stabilt forhold, prøv dette. Forfatteren forselår at man prøver 3 uker med hennes opplegg og så 2 uker tilbake til vanlig for dermed å se hva dere foretrekker og hva som gir det beste forholdet. Uansett gunstig for ett hvert sexliv å integerer en del av denne sexen da den er veldig delig og også veldig bra med en del av bonding behaviour greiene de foreslår for å styrke forholdet. http://www.reuniting.info/testimonials/men..._without_orgasm http://www.reuniting.info/science/neuroche...nge_and_passion http://www.reuniting.info/wisdom/neotaoism_and_karezza
waco Skrevet 15. februar 2010 #6 Skrevet 15. februar 2010 Noen ganger er det jo selve utroskapen man tenner på. Tanken om å gjøre noe ulovlig er veldig pirrende og jeg forstår godt at man kan bli kåt av å gjøre ugagn. Å vise en fremmed fra sin beste side, hva kan være mer attraktivt for sjela liksom?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå