Gå til innhold

Hvilket hudpleiemerke synes du har best produkter for din hud?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er fortsatt på jakt etter de beste produktene, og vil derfor veldig gjerne vite hvilken hudtype du har og hvilke produkter du synes er best. Jeg har fet underhud og fuktfattig og sensitiv overhud. Ikke en helt enkel kombinasjon, altså.

Skrevet

Har vel fet/uren hud, litt sensitiv, og jeg elsker produktene fra Decleor :) Liker også Exuviance veldig godt.

Skrevet

Som sikkert en del kommer til å si, og som jeg er enig i: MD Formulations og Decleor har definitivt gjort mest for huden min! Jeg har brukt alt fra billigdrit på rema til litt mer dyrere ting på apoteket og estethique - ingenting funka. Eller, det funka noen måneder, men så ble det verre. Som jo ofte er tilfelle med produkter uten gode ingredienser.

Det beste er, at disse to merkene jeg bruker nå, ikke er dyrere enn det dyreste jeg kjøpte før - nettshopping eier :D

Har samme hud som deg! Men jeg er litt usikker på den sensitive biten.

Skrevet

Jeg har litt den samme hudtypen som deg. Jeg bruker dermologica og den er så lett og god på huden. Har nesten ikke uren hud etter at jeg begynte å bruke den. :yvonne:

Skrevet (endret)

Decleor, Dermalogica og MD! Decleor har best produkter for tørr hud synes jeg, Dermalogica har bra rens og lettere kremer og MD har verdens beste scrub. Har ikke testet så mye fra MD enda, men scruben er gull!

Edit: Har veldig tørr og sensitiv hud.

Endret av Skylines
Skrevet (endret)

Har normal/tørr hudtype. Er godt fornøyd med Weleda sin leppepomade og dagkrem. Har ikke prøvd så mye her enda.

Liker også md formulations sin skrubb og decleor sitt rensevann (toneren til decleor tåler jeg forresten ikke).

Cosmopharma har forresten en god krem for ekstrem tørr hud, som var redningen for mine sprukne hender når de ble gule av weledas håndkrem.

Endret av Jade
Skrevet

Dead See Premier! Utvilsomt! Men gud så dyrt...

Gjest Gjest_Heidi_*
Skrevet

Biotherm, faktisk.

Har hørt mye negativt om merket, men jeg er veldig fornøyd.

Skrevet

Har samme hud som deg (suger hva?). Bruker Jan Marini hovedsaklig.

Bruker C-esta serum (får tykkere hudkvalitet av denne), bioglycolic cleanser (en gang om dagen pga syrene og sensitiviteten, får kvisene til å hoppe ut), decleor cleansing water den andre tiden på døgnet (veldig mild og fjerner sminken), transformation cream (wow faktor, huden min healer mye bedre med denne) og solfaktor som dagkrem. :)

Gjest Gjest_tintin_*
Skrevet

Jeg har samme hudtype og har funnet ut at et par ting hjelper utrolig.

1. spise brun / naturris, og ekstra med grønnsaker hver dag, rotgrønnsaker og de med dyp grønnfarge. Drikk gjerne grønnsaksjuice. Hvitt sukker er ille.

2. Weledas Iris dagkrem. Jeg har et par ganger kjøpt serum med hyaluronsyre og peptider på nettet og det har vært utrolig bra. Dessverre har damen som drev med hudpleiesalong og nettbutikk tatt en pause. Jeg er altså på jakt etter et bra serum.

Lykke til med hudpleien :-)

Skrevet

Jeg har kombinert, fuktfattig hud. Bruker decleor hydra floral cream som dagkrem, hydra floral moisturising mask som nattkrem og skrubben fra MD. Huden min elsker dette <3

Gjest Raptuza
Skrevet

Har sensitiv tørr hud og er mest nøgd med franske Avene med thermalvatn.

Skrevet

Jeg har fuktfattig og litt uren hud, og for meg er det definitivt Decleor som gjelder. Hydra Floral-kremen har hjulpet meg gjennom vinteren uten å flasse (for første gang på lenge!), og Neroli Night Balm roer ned og jevner ut huden på natta. Har akkurat startet med MD, så venter på resultater. :)

Gjest Gjest_mia_*
Skrevet

Hei

tror jeg må prøve Decleor jeg...huda mi er tørr og fuktfattig. Selger de den på apotek? pris? Takk

Skrevet
Hei

tror jeg må prøve Decleor jeg...huda mi er tørr og fuktfattig. Selger de den på apotek? pris? Takk

Nei, i Norge selges de kun for blodpris i hudpleiesalonger..

Søk på ebay etter produktene du vil ha, der er det som regel billigst. Ellers er cheapsmells.com billigst på decleor av nettbutikkene.

Annonse
Skrevet

Jeg har noe av det samme og jeg bruker produkter fra Decleor og md Formulations.

Skrevet

Har du prøvd Mary Kay sine produkter?

Gjest Sandbekken
Skrevet (endret)

Jeg har litt fet hud med noen urenheter i ny og ne (litt mer nå når jeg har sluttet med pilla) Samtidig blir den fort fuktfattig om jeg bruker feil produkter. drit :(

Jeg har de siste månedene brukt md sin cleanser for sensitiv hud. Den føler jeg har gjevnet ut huden litt og huden ser liksom klarere ut!

Som fuktighetskrem bruker jeg decleor hydra floral, men den føler jeg blir litt for heftig for huden. Den har mye parfyme i seg og huden blir litt rød og blank av den.

Nå har jeg bestilt dermalogica sin spesial clenaser og jojobaolje.

Siden det går mot lysere tider nå, og jeg FORT blir solbrendt vil jeg ikke bruke md mer. Så jeg håper dermalogica er tingen :)

Jojobaolje har jeg hørt mye bra om, den skal stabilisere huden, siden den etterligner hudens egen fukt. Også siden den er naturlig, er jo dette et ekstra pluss :)

Endret av Sandbekken
Skrevet

Jeg bruker decleor og exuviance. Supert til min hud!!

Skrevet (endret)
Som fuktighetskrem bruker jeg decleor hydra floral, men den føler jeg blir litt for heftig for huden. Den har mye parfyme i seg og huden blir litt rød og blank av den.

Jeg ble også rød av den! Godt det bare var en vareprøve! Weleda fungerte vel så bra for meg, og har snillere ingredienser OG pris!

Endret av Jade

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...