Gjest Gjest Skrevet 14. februar 2010 #1 Skrevet 14. februar 2010 Jeg går og vurderer om jeg skal få forlenget håret eller ikke. Klippet kort bob i sommer, og angret umiddelbart! men det er jo ikke akkurat billig, og jeg vil være helt sikker før jeg gjør noe. Har du erfaringer? Fornøyd? ikke fornøyd?
Gjest Gjest_jente25_* Skrevet 14. februar 2010 #2 Skrevet 14. februar 2010 Jeg har sveiset på punkt-extensions tre-fire ganger, middels bra resultat. De siste to årene har jeg hatt tape on-extensions, de er 5 cm brede, legges i "sandwich" (to biter mot hverandre, litt hår mellom), har vært kjempefornøyd!! Ser helt naturlig ut. Festene må flyttes opp hver 2-3 måned, dette koster 500-1000 kr. Du kan bruke samme håret i ett år. Ergo billigere en det fæle spaghetti-håret man sveiser på. Og det beste, det er mye mye mer skånsomt for håret. Det er min erfaring
Gjest Gjest Skrevet 18. februar 2010 #3 Skrevet 18. februar 2010 hvordan var da dette prismessig lime-på-fester kontra "spaghetti-fester"?? til å begynne med?
Xtra_lilje Skrevet 18. februar 2010 #4 Skrevet 18. februar 2010 Vurderer det samme selv.. hva med slike microringer?
Gjest Gjest_jente25_* Skrevet 19. februar 2010 #5 Skrevet 19. februar 2010 hvordan var da dette prismessig lime-på-fester kontra "spaghetti-fester"?? til å begynne med? Første ganngen vil tape on-extensionen koste det samme som punkt-extension (voks på-sveiset), men du kan bruke håret om og om igjen hvis du pleier det normalt Så i løpet av et år vil du ha spart mange kroner, og du vil spare håer ditt for masse slitasje. Og det ser så utrolig mye mer naturlig ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå