Gå til innhold

For ung

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Tvilsom_*
Skrevet

Jeg er ei dame i begynnelsen av 40-årene. Jeg er singel, og har to nesten voksne døtre. Jeg har en god venninne som har en sønn som blir 20 år om noen uker, dvs han er 22 år yngre enn meg. Vi har en fantastisk kjemi. Han er voksen for alderen, og har flere ganger ymtet frempå om at vi kanskje skulle .... Men jeg har bestandig avvist han, og fleipa det bort. Men jeg tar meg selv i og stadig tenke på han. WTH ville min yngste datter på 17 år si, og sikkert ikke snakket med meg på mange måneder. Det er jo litt i tiden dette med cougars, men det funker vel neppe i virkeligheten. Og hva vil moren hans si. Nei, neimen om jeg vet. Men jeg har lyst å smugle han med meg hjem en kveld, og se hva som skjer. Hva hadde dere gjort???

Videoannonse
Annonse
Gjest Syrin_Ulven
Skrevet

Hadde latt vær av den enkle grunn at det er sønnen til vennina di.

Skrevet (endret)

Lekt meg videre med fantasien og latt virkeligheten ligge som den er. For mye som står på spill for deg her TS!

Endret av Havbris
Skrevet

hold deg til fantasien, ikke noe mer. Du risikerer å miste venninden din, att dine døtre ikke snakker med deg på årevis, det er ikke verd det!

Gjest Gjest_jente25_*
Skrevet

Overskriften din er "For ung".

Det er ikke problemet.

Problemet er at han er sønnen til venninnen din.

Av den enkle grunn skal du holde deg langt unna.

Jeg har forøvrig ingen problemer med cougar-trenden, eldre menn og yngre kvinner har vært fullt akseptert i en årrekke.

Skrevet (endret)

Det hender jo at damer på din alder blir sammen med menn på hans alder. Og det burde du ikke skamme deg over. MEN hadde jeg vært venninnen din, hadde jeg blitt ganske sinna hvis du hadde blitt sammen med sønnen. Så du må tenke grundig gjennom dette. Hvordan tror du hun kommer til å takle det?

Du har kan gjøre som du vil, men du må også tenke over konsekvensene. Du kan risikere å miste en god venn.

Endret av Chiyo
Skrevet

Du kunne jo funnet en mann til dattera di, som er 22 år eldre enn henne, så kunne dere gått på date sammen!!

Skrevet
Du kunne jo funnet en mann til dattera di, som er 22 år eldre enn henne, så kunne dere gått på date sammen!!

Signerer

Skrevet

Signerer ikke.

Problemet, slik jeg ser det, er ikke at hun er 22 år eldre, MEN at det er sønnen til venninnen.

DET er ikke greit, punktum.

Om kvinnen er eldst, eller om mannen er det, er for meg revnende likegyldig.

Skrevet

Jeg og driter i om det er mannen eller kvinnen som er eldst, men hun kan jo prøve å forestille seg hvordan det hadde vært hvis dattera hennes hadde tatt med seg en mann hjem som hadde vært 40 år gammel..det hadde nok vært veldig populært!!

Skrevet

Jeg tenker heller ikke på aldersforskjellen da jeg selv er i ett slikt forhold, men jeg kunne aldri ha klart og innledet ett forhold til min venninnes sønn. Der er noen grenser som ikke bør brytes.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Herregud for noen kjedelige venninner som ikke vil la sin sønn få tidenes knull med en moden kvinne... For mye moral ute og går her.

Skrevet
Herregud for noen kjedelige venninner som ikke vil la sin sønn få tidenes knull med en moden kvinne... For mye moral ute og går her.

Hvis dere bare hadde dreid seg om ETT knull uten min viten eller min venninnes så hadde det vært greit. Men, og innlede ett seriøst langvarig forhold til min venninnes sønn hadde jeg nok ikke taklet. Det hadde blitt for mange utfordringer ^^. Det var tøft nok og takle det og forelske seg i en som var 22 år yngre enn meg, fortelle min tre barn hvor to av dem er eldre enn samboeren min og ikke minst resten av familien. Men, min familie er bare helt utrolige, kan ikke få sagt hvor høyt jeg elsker dem alle som en. De har tatt imot min samboer med åpne armer og nå i april så er det gått 3 år siden vi ble sammen og jeg er like happy og forelsket :rødme:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...