Gå til innhold

hva kan jeg gjøre for og gjøre typen glad :)?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_smooth_*
Skrevet

valentines idag, vi gjorde ikke noe.. men jeg har lyst til og gjøre noe for ham imorgen jeg :)

hva kan jeg gjøre for typen ? hva blir gutter glade for?? har lyst til og overraske ham :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er den eneste som kjenner typen din her. Du får jo bare tenke på hva han liker og finne på noe rundt det.

Blir litt vanskelig å råde deg til å ta han med på kino og en romantisk middag hvis han f.eks. ikke er interessert i film og synes restauranter er dyrt og unødvendig.

Skrevet

Invitere ham med på trekant, sammen med en yppig blondine, med digre ... håndjern? :fnise:

Gjest Gjest_Heidi_*
Skrevet
Invitere ham med på trekant, sammen med en yppig blondine, med digre ... håndjern? :fnise:

Heheheh... ;)

Han blir hvertfall glad :fnise:

Skrevet

:ler: Ja, det er vel noe de fleste mannfolk ville blitt glad for.

Skrevet

Sniiik deg ut av sengen i morgentidelig, hent avisa, lag kaffe og toast noen skiver med brød. Dekk litt ekstra fint på og tenn et lys. Puss tenna. Sniiik deg opp i senga og under dyna hans, vekk han med ett konge-kyss midt i panna og si "god morgen elsklingen min". Gi han pyjamasbuksen / joggebukse og få han ned på kjøkkenet og spis deilig frokost med han.

Det gjorde dama mi med meg her om dagen, og jeg har aldri gått så fornøyd på jobben NOEN gang :D

Gjest Gjest_hogwash_*
Skrevet

Show up naked, bring beer.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Sett deg på kne utfor sengen, sug ham til han kommer over hele ansiktet ditt.

Skrevet

Åh, jeg vet hva du kan gjøre!

Lære deg forskjellen mellom "og" og "å"!!

:biggrin:

Eller nei, han blir kanskje ikke ekstatisk..men jeg blir :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...