Gå til innhold

Trenger en forklaring dere, vær så snill?

Anbefalte innlegg

Gjest Litt_lei_mg_gjest
Skrevet

Hei!

jeg trenger en forklaring på denne saken, vær så snill å skriv ned det du tror ....

Jeg har kjørt nå i ca 2 mnd med min kjørelærer via en kjøreskole. Føler meg betatt av han siden første gang jeg møtt han. Ikke lett å si hva han føler. Men vi snakker en del sammen under kjøringa. Ikke minst har vi avtalt at jeg inviterer han til en middag en dag senere.

Jeg har tidligere nevnt om min tidligere forlovelse med eksen, som kom da tilfeldig inn i en samtale som da var svaret på noe annet. I alle fall, sist kjørte jeg med han, før et par dager siden, da spurte han hvor lenge siden det er nå siden jeg avbrutt forlovelsen min!! Deretter fortalte han også litt om sitt tidligere ekteskap osv... Da spurte jeg om han hadde vært liksom "fri" siden da, eller singel mente jeg ved det, spørs hvordan har han tolket ordet "fri" , men da sa han ja til det (dette her er kun 2 dager siden) Men nå tilfeldig så jeg på statusen hans på facebbok, at den er blitt gjørt om til " i et forhold", sist jeg så jeg det stå singel, før 3-4 uker siden. Men han nevnte ikke noe av dette her i det hele tatt! Jeg ble litt lei meg siden jeg liker han. Hva tenker dere ut av dette ?

Må innrømme at han er veldig hyggelig mot mg, han har stilt opp ved et tilfelle hvor han egentlig kunne nektet det, siden det ikke var han som stå bak misforståelsen. Innimellom merker jeg at vi har øye språk sammen, vi ser inni øynene på hverandre. Både jeg og han, jeg elsker de blikkene, men som regel så varer de ikke lenge.

Merker noe ved han. Men ikke lett å sette ord på hva han mener om meg. Men det er vel ikke tilfelle at han godtok en middag av mg før 2 dager siden..

Nå er jeg veldig forvirra pga den forandringen på statusen hans. Hva kan dette bety da dere? Venter spent på noen kommentarer .. Helst ikke harde kommentarer. Har du ikke noe svar, så tie stille, du trenger ikke å være "frekk" Takk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han har fått seg dame, så desverre er du for sent ute :/

Utrolig kjedelig når du er betatt, men han har ikke bedt deg på date eller prøvd å ta det ellers jobbrelaterte forholdet deres til et nytt nivå. Flørting og blikk kan bety mer for en person enn for den andre :sjenert:

Du kan jo ta det opp med ham, hvis du tør, men meget mulig han da ikke ønsker å være kjørelæreren din og du mister all kontakt.

Dere har en tidsubestemt avtale om middag, som ikke trenger bety date, men mer noe han synes høres hyggelig ut og ser på som et vennskapelig opplegg. Hvis han faktisk ser på det som date, og ønsker noe mer bør du være temmelig sikker på at han er helt singel og ikke player dere begge to!

Skrevet

TS - jeg håper du er klar over at det er mange jenter som blir forelsket i kjørelæreren sin - og det er mange kjørelærere som opplever dette. Ikke tolk og analyser mer enn det er grunn til - da blir du ikke skuffet :)

Skrevet

Hold deg til girspaken, du...

Skrevet

kanskje han mener at han er i forhold med deg da? :klø: Ikke vet jeg, den eneste måten du kan få vite svaret på er å spørre ;)

Gjest Litt_lei_mg_gjest
Skrevet
kanskje han mener at han er i forhold med deg da? :klø: Ikke vet jeg, den eneste måten du kan få vite svaret på er å spørre ;)

Håper det. Men han er ganske mystisk nå det gjelder å prate ...

Rart at han ikke nevbte det før 2 dager siden da jeg spurte! Er ikke det da? Hvordan ville dere tolket ordet "fri"? Spørsmålet mitt kom rett etter at han nevnte skilsmissen!

Ja, enig at mange jenter blir betatt av sine kjøre lærere, men er det vanlig at læreren spør om hvor lenge siden er det jeg gjøre slutt med eksen? og dermed fortelle om seg selv liksom?!

Jeg har ikke følgt med på facebooket hans, vet ikke når statusen er endret!

Skrevet

Hva sier han når du spør han om denne statusen?

Gjest Litt_lei_mg_gjest
Skrevet
Hva sier han når du spør han om denne statusen?

Har oppdaget det ikveld. Dessuten har jeg heller ikke sms kontakt med for å spørre, snakker ikke med enn på kjøretimene...

Skrevet

Kanskje bytte kjørelærer til dame?

For det er jo best om du kan konsentrere deg om veien og ikke læren:P

Og legge dett litt bak deg..:/

Skrevet

Bare spør neste gang du, om han er singel.

Men det lover litt dårlig for din del i denne saken.. Men hvis det er tilfelle får du trøste deg med at mange opplever det samme.

Lykke til!

Gjest Litt_lei_mg_gjest
Skrevet

Gleder meg til å treffe han på onsdag da ..

Men jeg er veldig beskjelden, klarer ikke å spørre rett ut, så ikke han trekker seg, vi har avtale om å ta en middag sammen en dag da :). Håper bare på en klem da ;) hehe..

Men håper fra mitt INNERSTE hjertet at han fortsatt er singel...

Likte dagen ved første gang jeg møtt han, hadde teoretiske timer med, dette begynte ikke inni bilen som det gjør de fleste. Der og da visste jeg ikke om han skulle bli min lærer engang..

Skrevet
Håper det. Men han er ganske mystisk nå det gjelder å prate ...

Rart at han ikke nevbte det før 2 dager siden da jeg spurte! Er ikke det da? Hvordan ville dere tolket ordet "fri"? Spørsmålet mitt kom rett etter at han nevnte skilsmissen!

Ja, enig at mange jenter blir betatt av sine kjøre lærere, men er det vanlig at læreren spør om hvor lenge siden er det jeg gjøre slutt med eksen? og dermed fortelle om seg selv liksom?!

Jeg har ikke følgt med på facebooket hans, vet ikke når statusen er endret!

Dette høres så veldig ut som han kjørelæreren jeg hadde, at jeg nesten blir fristet til å spørre om hvilken kjøreskole du bruker. Men det er jo ikke relevant i det hele tatt da, bare datt inn i hodet på meg at det fint kunne vært han.

Har han akkurat blitt skilt eller? Hvis ja, så kan det jo hende at det er litt opp og ned med kona (ekskona?) og at det er det han mener med i et forhold?

Mitt råd til deg er uansett å passe deg, så du ikke blir såra her. Det er veldig mange jenter som får følelser for kjørelæreren, og mange kjørelærere som liker den uskyldige flørtinga som gjør jobbsituasjonen litt mer spennende. Men du kan jo alltids spørre han rett ut, om han er interessert i noe, eller om det bare er for morro skyld fra hans side.

Min kjørelærer var akkurat sånn som du skriver her, han spurte og masa om meg og typen hele tiden. Jeg gadd ikke svare personlig, bare tulla det vekk. Så han fikk ikke noe info fra meg. Jeg følte at han viste mer interesse for meg og mitt privatliv enn jeg var interessert i, og han kom med hint om ting og tang hele tiden. Jeg følte at det var en veldig ubehagelig situasjon egentlig. I tillegg var han gift, så jeg skjønte at han ikke mente noe med de tingene han sa.

Ikke meningen å knuse drømmene dine, men dette med blikkontakt kan jo være uskyldig fra ghans side. Jobben hans er blant annet å se på øynene dine mens du kjører, for å se hva du ser, hva du legger merke til og oppfatter. Men som sagt, det er ikke meningen å knuse drømmene dine her, hvis du tror han er interessert i noe så kan du jo spørre han.

Lykke til ihvertfall!

Gjest Litt_lei_mg_gjest
Skrevet
Dette høres så veldig ut som han kjørelæreren jeg hadde, at jeg nesten blir fristet til å spørre om hvilken kjøreskole du bruker. Men det er jo ikke relevant i det hele tatt da, bare datt inn i hodet på meg at det fint kunne vært han.

Har han akkurat blitt skilt eller? Hvis ja, så kan det jo hende at det er litt opp og ned med kona (ekskona?) og at det er det han mener med i et forhold?

Mitt råd til deg er uansett å passe deg, så du ikke blir såra her. Det er veldig mange jenter som får følelser for kjørelæreren, og mange kjørelærere som liker den uskyldige flørtinga som gjør jobbsituasjonen litt mer spennende. Men du kan jo alltids spørre han rett ut, om han er interessert i noe, eller om det bare er for morro skyld fra hans side.

Min kjørelærer var akkurat sånn som du skriver her, han spurte og masa om meg og typen hele tiden. Jeg gadd ikke svare personlig, bare tulla det vekk. Så han fikk ikke noe info fra meg. Jeg følte at han viste mer interesse for meg og mitt privatliv enn jeg var interessert i, og han kom med hint om ting og tang hele tiden. Jeg følte at det var en veldig ubehagelig situasjon egentlig. I tillegg var han gift, så jeg skjønte at han ikke mente noe med de tingene han sa.

Ikke meningen å knuse drømmene dine, men dette med blikkontakt kan jo være uskyldig fra ghans side. Jobben hans er blant annet å se på øynene dine mens du kjører, for å se hva du ser, hva du legger merke til og oppfatter. Men som sagt, det er ikke meningen å knuse drømmene dine her, hvis du tror han er interessert i noe så kan du jo spørre han.

Lykke til ihvertfall!

Det høres ikke ut som det er din kjøre lærer. Han her har vært skilt i mange år nå. Han er i 30 årene..

Han er i et forhold nå ja, har sett via FB hvem han er i forhold med og. Har heller ikke giddi å spørre etter noe. men vi har avtale om å spise sammen en dag da. Klarer meg med vennskapp da, selv om at jeg kanskje kunne tenkt meg litt mer. Men det blir nok ikke nå, blir kvalm av menn som holder på fler samtidig..

Men en ting fatter jeg ikke. Han er nok hyggelig mot alle ja, kommer frem med et bredt smil til alle ja, og har kanskje de intime øynene han har, men blikkvarigheten er lengere enn det som burdte være også. Har kjørt og snakket med flere lærere her, de ser oxo på meg når de snakker til meg, men det er ikke på samme måte. Vanskelig å få dere til å forstå hva jeg mener, men jeg fantaserer ikke noe her. Det er sanneheten. Enda sånne blikk opplevde jeg igår etter at jeg fikk bekrefta via FB at han er i et forhold.

Hvorfor det blir sånn, det aner jeg ikke!!!

Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Det er ikke snilt å le, men det kom noen hikst fra meg nå altså.

Du betaler mannen for å lære deg å kjøre.

Du er hyggelig mot ham.

Han er hyggelig mot deg.

Du tolker hyggeligheten over alle støvleskaft..

Og oppå det hele blir du lei deg fordi han er i et forhold på facebook..

Fokuser på å lære deg å kjøre du. Det finnes drøssevis av steder å flørte med mennesker, men det er en tommelfingerregel at du ikke betaler dem for det..

Skrevet
Det høres ikke ut som det er din kjøre lærer. Han her har vært skilt i mange år nå. Han er i 30 årene..

Han er i et forhold nå ja, har sett via FB hvem han er i forhold med og. Har heller ikke giddi å spørre etter noe. men vi har avtale om å spise sammen en dag da. Klarer meg med vennskapp da, selv om at jeg kanskje kunne tenkt meg litt mer. Men det blir nok ikke nå, blir kvalm av menn som holder på fler samtidig..

Men en ting fatter jeg ikke. Han er nok hyggelig mot alle ja, kommer frem med et bredt smil til alle ja, og har kanskje de intime øynene han har, men blikkvarigheten er lengere enn det som burdte være også. Har kjørt og snakket med flere lærere her, de ser oxo på meg når de snakker til meg, men det er ikke på samme måte. Vanskelig å få dere til å forstå hva jeg mener, men jeg fantaserer ikke noe her. Det er sanneheten. Enda sånne blikk opplevde jeg igår etter at jeg fikk bekrefta via FB at han er i et forhold.

Hvorfor det blir sånn, det aner jeg ikke!!!

Det var ikke meningen å antyde at du fantaserer. Men jeg må si at jeg syns det er dårlig gjort av han å gi deg ideer når han er i et forhold!

Skrevet

En kjørelærer vil alltid se sin elev mye inn i øynene, fordi det er jobben til læreren å se hvorvidt eleven bruker blikket riktig.

Min kjørelærer fleipet mye med meg også, og jeg fleipet tilbake. I vårt tilfelle betydde det ganske enkelt at vi var hyggelige mot hverandre.

Enten har du overtolket ting fra hans side, eller så ble du for sein. Eller han har tenkt å ri to hester samtidig.

Gjest Litt_lei_mg_gjest
Skrevet

Jeg mener ikke når han sitter å overvåker meg, eller blikket mitt kjæære dere. Her er det snakk om helhet, i hvet fall når vi har avsluttet timen å sier hadet. Der er det et eksta smil, pluss lengere blikkkontakt. Jeg har sagt hadet til mange andre lærere. det har aldri vært det samme. Han merker sikkert noe smått fra min side, det er det lille jeg får tilbake av han. Et par ganger ble jeg litt forbanna på da jeg sendte mld angående en time, og ikke fikk svar på. Da holdte jeg ikke så veldig øyekonkat med dagen etter. Men han hadde det samme gnisten i øynene da vi avsluttet...

Jeg vet ikke. Sier i alle fall noe som jeg er fullstendig klar over.

Kommer nok til å finne ut litt mere senere.

Men er enig med dere at det er dårlig gjørt av han å gi meg det lille tilbake, når virkelig har vært på date, og nylig fått seg ny dame. Men hvorfor snakket han ikke om det, det vet jeg heller ikke hehe. Menn er sååååå mystiske azzzz.

Livet er hverken lett med ELLER uten dem jenter ;D

Skrevet

Min kjørelærer da jeg kjørte opp var av den veldig flørtete typen, i tillegg til at han (selvfølgelig) måtte lære meg å kjøre også med forstyrrelser, så han plukket opp et nytt tema hver gang vi hadde time som vi diskuterte mens vi kjørte - jeg husker også at han en dag ville diskutere kjærlighetslivet mitt, exen min, hvor lenge vi hadde vært sammen, hvor lenge det var siden vi slo opp, etc. Syntes det var ukomfortabelt å snakke om jeg, og det var vel også hele poenget - å se om jeg fremdeles klarte å følge med i trafikken mens jeg hadde tankene på noe annet.

Har også en god venn som jobber som kjørelærer, og han har alltid vært flørtete av seg, spesielt med ungjenter - elsker å se på dem, snakke med dem, etc - men han er godt gift og gjør aldri noe "verre" enn å stirre på puppene deres.

Tror du har overtolket handlingene/intensjonene hans grundig, og tviler på at han er noe mer "into you" enn han er i alle sine kvinnlige studenter...

Gjest Kevlarsjäl
Skrevet
Tror du har overtolket handlingene/intensjonene hans grundig, og tviler på at han er noe mer "into you" enn han er i alle sine kvinnlige studenter...

Helt, hundre prosent enig.

Skrevet

Japp.

Han har fått seg kjæreste, det er ikke deg.

Man blir ikke kjærester bare fordi man ser litt på hverandre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...