Sequax Skrevet 11. mars 2010 #41 Skrevet 11. mars 2010 Føyer meg inn i rekken av skuffede lesere. Bladet har totalforandret sin profil, og ikke til det bedre. Mulig det bare er meg, men virker ikke fargene i bladet blassere og kjedeligere? Det Nye var synonymt med kos før i tiden,det. Et blad som skulle nytes under et pledd med noe varmt og godt å drikke. Nå er det så lite koselig som det kan få blitt, faktisk. Den nye redaktøren er kun opptatt av å vise kjedelige klær som de fleste aldri kunne tenke seg å ha, på modeller av den askegrå typen som aldri har lært seg å smile....inspirerende ? INTE!!!
The Kitten Skrevet 30. mars 2010 #42 Skrevet 30. mars 2010 Jeg sa opp abonnementet mitt i dag. Avgjørelsen ble tatt da jeg så at neste nummer er "Hår og makeup-spesial." Savner variasjonen bladet hadde før. Nå handler det kun om klær, sminke og hår.
Immortal Skrevet 17. april 2010 #43 Skrevet 17. april 2010 Jeg ble utrolig skuffet. Syns det "gamle" bladet hadde veldig mange gode artikler, men nå blir det bare en døll rip off av Vogue...
The Kitten Skrevet 17. april 2010 #44 Skrevet 17. april 2010 Det ser ikke ut til å bli bedre i de kommende numrene heller. Neste nummer har de "Stor kjolespesial."
Gjest AnonymBruker Skrevet 17. april 2010 #45 Skrevet 17. april 2010 Hvordan sier man opp abonnementet? Må man sende et brev?
M_C Skrevet 17. april 2010 #46 Skrevet 17. april 2010 Endelig noen som mener det samme som meg! Jeg må si at jeg også er skuffet over "sex-eksperten" og i det hele tatt sex sidene. Noe jeg også reagerer på er at det er mye mer reklame nå enn før. For min del er det greit at de satster på mote, sminke og etc, men de må ikke glemme det andre også. Det var jo det som gjorde DetNye til månedens høydepunkt!
The Kitten Skrevet 17. april 2010 #47 Skrevet 17. april 2010 Hvordan sier man opp abonnementet? Må man sende et brev? Du sender en e-post til [email protected] E-postadressen finner du også ved å gå inn på detnye.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå