Gå til innhold

"Nye" DetNye

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_olivia_*
Skrevet

I det nyeste DetNye har det kommet noen forandringer. Bladet har endret litt profil, og satser åpenbart nå mer på mote, sminke og livsstil, og mindre på #reportasjer fra virkeligheten" etc.

Hva synes dere om bladet nå?

Jeg elsket motestoffet, men ble skikkelig skuffet over den nye "sexeksperten". Hun virket så utrolig barnslig og fjortis! Svarene hennes var vulgære og juvenile, og minnet mer om Topp enn gode, gamle DetNye.

Videoannonse
Annonse
Gjest Sandbekken
Skrevet

jeg liker bladet like mye som før. Hele bradet har krympet inn til en liten slapp lefse :(

Den gamle redaktøren har jo permisjon, så det kan jo være litt av grunnen til forandringene..? :/

Skrevet

Syns det nye Det Nye var en stor, feit skuffelse... :tristbla:

Mer kjedelig mote og dill-dall...ingen sunne sider, den nye Sexperten virker helt håpløs...Bort med alt det interessante og inn med mote, mote, mote og mer mote. Mer reklame i bladet har det også blitt.....Har kjøpt bladet med glede fram til nå.... :sukk:

Kanskje det er jeg som er unormal, men idiotiske klesdrakter fra catwalken som ingen noensinne bruker er fullstendig uinteressant. Shopping, mote og mer overfladisk materiell...

Den nye redaktøren har skuffa, mildt sagt...

Skrevet

Mer kjedelig mote og dill-dall...ingen sunne sider, den nye Sexperten virker helt håpløs...Bort med alt det interessante og inn med mote, mote, mote og mer mote. Mer reklame i bladet har det også blitt.....Har kjøpt bladet med glede fram til nå.... :sukk:

Kanskje det er jeg som er unormal, men idiotiske klesdrakter fra catwalken som ingen noensinne bruker er fullstendig uinteressant. Shopping, mote og mer overfladisk materiell...

Hehe! :grinele: Så det var ikke bare meg. Er kjempe skuffa. Skummet bare gjennom det.

Skrevet

Jeg synes de forandrer hele tiden nå, jeg, og det blir bare mer og mer sex. Sex er gøy det, for all del, men det får da være grenser.

Bortsett fra det er jeg enig med resten av dere. Jeg blir bare mer og mer skuffet over det bladet, og er i prosessen av å slutte å abonnere

Skrevet

Jeg synes også at de forandrer det bladet hele tiden. Jeg har lest det bladet i mange år. Liker bladet likte godt som før.

Gjest Sandbekken
Skrevet (endret)

Jeg abbonerer, og har betalt for et halvt år, hvordan slutter jeg av abbonentet da? for når abbo-perioden er slutt så sender de bare nye blad og ettehvert en regning, og da må jeg jo betale, siden jeg allerede har fått nytt blad? :P

Endret av Sandbekken
Skrevet

Du må si ifra før du får nytt nummer da...

Abonnementet løper til det blir sagt opp.

Skrevet

Jeg syns også bladet har tapt seg, veldig. Var jo side på side på reklame.. Også så mye mote vræl.. Greit med mote seff, men reagerte på at det var veldig mye a det. Var ikke noe spennende å lese om. Håper det tar seg opp..

Skrevet
Jeg syns også bladet har tapt seg, veldig. Var jo side på side på reklame.. Også så mye mote vræl.. Greit med mote seff, men reagerte på at det var veldig mye a det. Var ikke noe spennende å lese om. Håper det tar seg opp..

Enig...Men det er jo et "fakta" at jenter kun vil lese om mote og shopping. NOT.

:frustrert:

Skrevet

Helt enig!

Jeg sa egentlig opp abonnementet mitt, men fikk tilbud om et visst antall utgaver av bladet til en betydelig lavere pris enn hva de samme bladene ville kostet meg før jeg sa opp. jeg skjønte såklart at det var et godt gammeldags triks for å holde meg som abonnent, men jeg beit på med vilje, fordi det var en fin pris (jeg liker blader!). Jeg syns dette var helt greit, fram til denne utgaven av bladet dumpa ned i postkassa mi.

Nå vet jeg at jeg absolutt ikke kommer til å forlenge abonnementet mitt. Jeg kommer til å si opp neste gang det følger faktura med i bladet, uten å bry meg med de tilbudene de eventuelt måtte komme med. ..Så får jeg heller bite litt på innmeldingsagnet til et annet blad jeg liker godt :fnise:

Så mye tullete og uinteressant stoff det var med i denne utgaven, synes rett og slett hele bladet ble kjedelig. Jeg finner meg et annet blad å lese (når det er på tide å fornye abonnementet, såklart)!

Skrevet
Helt enig!

Jeg sa egentlig opp abonnementet mitt, men fikk tilbud om et visst antall utgaver av bladet til en betydelig lavere pris enn hva de samme bladene ville kostet meg før jeg sa opp. jeg skjønte såklart at det var et godt gammeldags triks for å holde meg som abonnent, men jeg beit på med vilje, fordi det var en fin pris (jeg liker blader!). Jeg syns dette var helt greit, fram til denne utgaven av bladet dumpa ned i postkassa mi.

Nå vet jeg at jeg absolutt ikke kommer til å forlenge abonnementet mitt. Jeg kommer til å si opp neste gang det følger faktura med i bladet, uten å bry meg med de tilbudene de eventuelt måtte komme med. ..Så får jeg heller bite litt på innmeldingsagnet til et annet blad jeg liker godt :fnise:

Så mye tullete og uinteressant stoff det var med i denne utgaven, synes rett og slett hele bladet ble kjedelig. Jeg finner meg et annet blad å lese (når det er på tide å fornye abonnementet, såklart)!

Skjønner deg godt...blei så skuffa, da Det Nye har vært et koselig blad jeg har gledet meg til hver måned....men nå har det blitt helt likt som alle de andre magasinene der ute..... :sukk:

Fra å være unikt og interessant har Det Nye nå blitt ei urkjedelig lefse....dessverre.

Skrevet

Synes det var blitt veldig tomt og kjedelig og veldig likt alle andre blader. Før hadde det jo vanligvis gode artikler om narkomani, psykiske sykdommer, kvinners skjebne i andre deler av verden, og lesbart og delvis originalt stoff. Nå var det 3 ikke sexrelaterte artikler, og to av dem dreide seg om intervju med kjente mennesker...

Og jeg er glad i mote, men avskyr mye av det som var inn i år, samt at jeg ikke synes at moten ble voldsomt bra presentert heller. Skuffende.

Og nå var det 16 eller 14 sider reklame før man kom til innholdet, minner meg om utenlandske kvinneblader som jeg nesten får dårlig samvittighet for å kjøpe siden det er så mye reklame i forhold til innholdet. (Å betale mer enn 50 kr for et blad med lite innhold vil jeg bare gjøre når artiklene eller moten frister til å bli sett på mer enn en gang.)

Skrevet

Helt, helt enig. Bladet var kjempeskuff!

Skrevet

Har de "fornyet" seg nå igjen? Jeg har ikke lest bladet i det siste. Men hvis de har tatt bort historiene fra virkeligheten er det jo ingenting igjen. Jeg har ikke lest bladet fast siden det var et ordentlig ungdomsblad på 80-tallet. Det var tider, Yan Friis, Pusur og Søren Superstar :)

Som "dameblad" syntes jeg det ble kjedelig og uinteressant, med alt for mye motestoff. Artiklene fra virkeligheten var det eneste som trakk opp litt.

Skrevet
Har de "fornyet" seg nå igjen? Jeg har ikke lest bladet i det siste. Men hvis de har tatt bort historiene fra virkeligheten er det jo ingenting igjen. Jeg har ikke lest bladet fast siden det var et ordentlig ungdomsblad på 80-tallet. Det var tider, Yan Friis, Pusur og Søren Superstar :)

Som "dameblad" syntes jeg det ble kjedelig og uinteressant, med alt for mye motestoff. Artiklene fra virkeligheten var det eneste som trakk opp litt.

Ja, de har "fornyet" seg...igjen. Borte er alle historier om virkeligheten, sunne sider og kjendisgodbiter. Tilbake er mote, reklame og shopping. Jeg har meldt meg ut som abonnent.... :tristbla:

Skrevet

Jeg liker den nye versjonen, men nå er jeg en av de som ikke har så stor interesse av kjendisnytt, historier fra virkeligheten o.l heller. Sånt kan man finne i andre blader. Så kan man også si at man finner lignende motestoff i flere andre blader også, men det får så være. Jeg liker det nye Det Nye (he he), men jeg føler likevel at det prøver å fylle litt for store sko. Med flotte blader som Costume, Vogue, Elle, ID, osv. tror jeg de prøver å passe inn i en gruppe de ikke har samme grep på. De har fått mye kritikk for å ikke inneholde nok mote, men nå tror jeg de står ovenfor en motsatt problem, ettersom store deler av leserskaren til Det Nye er noe eldre, og kanskje mindre direkte motefrelst enn lesere av mange andre moteblader.

Selv om jeg som sagt liker det nye Det Nye, føler jeg at det faller litt mellom to stoler. Det har ikke nok "kred" til å være et moteblad, men nå har det ikke nok stoff til å fylle kravene til mange av de tidligere leserene heller. Ikke er det et reinspikka moteblad, men ikke er det den "damemiksen" det var før heller.

Og den nye sexperten kan jeg vel egentlig oppsummere i et eneste ord: Grusom. Språket fikk meg til å bli flau på hennes vegne innvendig. På tide å finne frem spanskrøret - men ikke på den kinky måten.

Skrevet
Helt enig!

Du kan sende dem en mail med det samme hvor du ber om at abonnementet ditt blit sagt opp. Abonnementet løper gjennom hele perioden du har betalt for. F.eks. sa jeg opp noen abonnementer før jeg flyttet til utlandet hvor det fortsatt var 2-3 utgaver før min abonnementsperiode var ferdig. Ligger vel en liten bunke og venter på meg når jeg kommer hjem i juni.

Ang. Det Nye syns jeg de har tapt seg veldig. Jeg har ikke lest de siste par-tre utgavene, men jeg syns bladet har blitt mer og mer innholdsløst over tid. Jada, mote og sminke er spennende "jentestoff", men jeg syns det er ålreit med litt dype artikler også. Har blitt skuffa hver gang jeg føler at jeg fortjener noe ekstra, og kjøpt Det Nye.

Skrevet
Ja, de har "fornyet" seg...igjen. Borte er alle historier om virkeligheten, sunne sider og kjendisgodbiter. Tilbake er mote, reklame og shopping. Jeg har meldt meg ut som abonnent.... :tristbla:

Litt dumt spørsmål, men hvordan gjorde du dette? Jeg har ikke fått giro i posten på år og dag (bokstavelig talt), men siden min far pleide å betale dette for meg, er jeg litt redd det kanskje står på noe autobetaling i nettbanken hans eller noe.. Jeg har uansett veldig lyst til å bli kvitt abonnementet på dette håpløse bladet, men ser ikke ut til å få gjort det :sjenert:

Skrevet
Litt dumt spørsmål, men hvordan gjorde du dette? Jeg har ikke fått giro i posten på år og dag (bokstavelig talt), men siden min far pleide å betale dette for meg, er jeg litt redd det kanskje står på noe autobetaling i nettbanken hans eller noe.. Jeg har uansett veldig lyst til å bli kvitt abonnementet på dette håpløse bladet, men ser ikke ut til å få gjort det :sjenert:

Hei!

Gå inn på Det Nyes nettsider ( www.detnye.no ) , deretter inn på kontakt oss. Der finner du mailadressen for å si opp abonnementet ditt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...