Kate Skrevet 5. september 2003 #1 Skrevet 5. september 2003 Sitter og hører på radio i bilen, været er fint og livet er godt å leve. Bak programlederens pludring høres latino-rytmer, og jeg tenker at: mmmm, skal vi få Ricky Martin? Gleder meg! Da hører jeg plutselig mannen si: Og nå får vi eggende musikk med Crister Sjøgren!!!!!!! :o :o :o Her håpet jeg på Ricky Martin, og så får jeg Crister Sjøgren! Hva har jeg gjort for å fortjene dette?
Barbie Skrevet 5. september 2003 #2 Skrevet 5. september 2003 Christer Sjögren er flink han dah......
MarianneE Skrevet 6. september 2003 #3 Skrevet 6. september 2003 Grrrr...... Kan ikke fordra det når slikt skjer!
ekstasa Skrevet 9. september 2003 #4 Skrevet 9. september 2003 Jeg tror du enkelt og greit kan innse at dette var hevn fra gudene på grunn av ditt ønske om å høre RICKY MARTIN Det var derfor bare rett og rimelig at du fikk Christer Sjøgren istedet for!!!
Kate Skrevet 9. september 2003 Forfatter #5 Skrevet 9. september 2003 Jeg tror du enkelt og greit kan innse at dette var hevn fra gudene på grunn av ditt ønske om å høre RICKY MARTIN Det var derfor bare rett og rimelig at du fikk Christer Sjøgren istedet for!!! Betyr det at hvis jeg ønsker meg Christer Sjøgren, så vil jeg få Ricky Martin? Hm - kanskje jeg skulle prøve det. Selv om alt i meg protesterer mot å ønske meg CS.....
ekstasa Skrevet 10. september 2003 #6 Skrevet 10. september 2003 Betyr det at hvis jeg ønsker meg Christer Sjøgren, så vil jeg få Ricky Martin? Hm - kanskje jeg skulle prøve det. Selv om alt i meg protesterer mot å ønske meg CS..... Du kan alltids prøve....Jeg for min del tror aldri jeg kommer til å prøve å ønske meg noen av de nevnte,men hver sin smak.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå