Gå til innhold

Hvorfor tar jenter på magen til gravide damer?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Mann_*
Skrevet

For å kjenne om barnet rører på seg? Eller er det noe annet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er en magisk forbindelse som kun kvinner deler

Gjest Gjest_Mann_*
Skrevet

Jeg er seriøs :fnise: Hvorfor gjør alle det?

Skrevet
Det er en magisk forbindelse som kun kvinner deler

? ikke alle kvinner...

Jeg er kvinne og jeg hadde aldri tatt på en annen kvinnes gravide mage. Jeg synes det er kjempeekkelt...

Gjest Syrin_Ulven
Skrevet (endret)

Nei, si det..

Fordi det er koslig? For å kjenne om det er noen bevegelse? Fordi det er spennende? Pga at de er litt verpesjuk sjøl?

Det kan være så mangt :gjeiper:

Tror ikkje eg hadde satt pris på at folk gikk å kladda meg på magen uten tillatelse om eg var gravid. :sjenert:

Eineste gravid magen eg har tatt på er min mors, og da var eg liten. Kunne aldri tenkt meg gjøre noe slikt nå, med mindre eg blei spurt om det.

Endret av Syrin_Ulven
Skrevet

Det er faktisk flest menn som tar meg på magen ;)

Gjest Gjest_Mann_*
Skrevet
Nei, si det..

Fordi det er koslig? For å kjenne om det er noen bevegelse? Fordi det er spennende? Pga at de er litt verpesjuk sjøl?

Det kan være så mangt :gjeiper:

Tror ikkje eg hadde satt pris på at folk gikk å kladda meg på magen uten tillatelse om eg var gravid. :sjenert:

Skjønner :)

Det er ei venninne i omgangskretsen som har blitt gravid og fått en rimelig stor mage. Vi var på en tilstelning i går og da strømmet nesten samtlige jenter til for å klappe/ta på magen hennes. :fnise:

Gjest Gjest_Mann_*
Skrevet
Det er faktisk flest menn som tar meg på magen ;)

Men menn vil vel bare ta på magen din fordi du er fin!? Det er ihvertfall slik jeg tenker. :fnise:

Skrevet

Fordi det er fascinerende, spennende, nesten magisk :)

Skrevet

Her er det også flest menn som spør om de kan få ta på magen, både de jeg kjenner og ukjente på gaten :) Ganske spesielt når de bruker begge hendene og blir helt hypnotisert :fnise:

Av familiemedlemmer er det kvinnene som er mest interessert, men de tar seg gjerne godt til rette også (dette er nær familie, som søstre, så for meg føles det ikke ut som om de går over en intimgrense). De gjør det fordi de har en tilknytning til barnet, er nysgjerrig, ønsker å kjenne bevegelse og fordi flere av mine kusiner/beste venninner studerer medisin/veterinær :)

Skrevet (endret)
Men menn vil vel bare ta på magen din fordi du er fin!? Det er ihvertfall slik jeg tenker. :fnise:

Ikke alle gravide er like pene, for å si det mildt :ler:

Endret av Vilma
Gjest Gjest_Mann_*
Skrevet
Ikke alle gravide er like pene, for å si det mildt :ler:

Nei, akkurat. Det er derfor jeg mener menn bare tar på magen til fine gravide, mens jenter tar på de fleste gravide. Kanskje jeg tar feil. Jeg blir ihvertfall kåt av fine gravide damer :fnise:

Gjest Gjest_Mann_*
Skrevet
Jeg blir ihvertfall kåt av fine gravide damer :fnise:

Jeg blir kåt av fine damer generelt :fnise:

Skrevet

Hadde noen tatt på min gravide mage, så hadde jeg slått tilbake!!Ingen har noe mer rett til å klå på meg selv om jeg er gravid!! Men det er jo meg....

Skrevet
Hadde noen tatt på min gravide mage, så hadde jeg slått tilbake!!Ingen har noe mer rett til å klå på meg selv om jeg er gravid!! Men det er jo meg....

Ja, det er deg :)

Jeg spør om det er greit først, så slipper jeg slag i ansiktet... :gjeiper:

Men hvorfor vi gjør det? For min del er det fascinerende, litt magisk som en over her sa.

Skrevet

er en måte å vise omtanke og interesse på og litt spennende å kjenne om en kan føle barnet der inne :)

Gjest Mann på 45
Skrevet
Nei, akkurat. Det er derfor jeg mener menn bare tar på magen til fine gravide, mens jenter tar på de fleste gravide. Kanskje jeg tar feil. Jeg blir ihvertfall kåt av fine gravide damer :fnise:

Må innrømme at jeg har tatt på noen mager, også hos de jeg ikke synes er fine eller ønsker å ha seks med. Det er noe magisk med at et nytt liv vokser frem.

Har alltid blitt invitert til å ta på magene og er ingen tvangsmagekjenner:-)

Skrevet

Jeg har aldri tatt på en annens gravide mage.

Men har opplevd at både kvinner og menn tar på min. Mine venninner som jeg ser sjeldent spurte om de fikk lov. De syntes det var spennende og rart og så hadde de veldig lyst å kjenne at babyen i magen sparka.

Har også blitt overrumplet av mannehender som plutselig holdt meg på magen :fnise:

Jeg har ikke noe imot det da, men synes det er hyggeligst når folk spør først :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...