Gjest Puzzle Skrevet 5. september 2003 #1 Del Skrevet 5. september 2003 Hvor frigjort er enn over sin sexuellepartner, tør man å slipp seg helt løs sammens med sin partner. Og vilken reaksjoner venter, eller tru man ventner når man slipper "alle" hemninger i sexlivet. Min erfaring er vis man har en helt åpent kommunikasjon mellom sin partner, så er man også mye frier i sin sexuellepraktisering med sin partner. Så en åpen kommunikasjo er viktig for å få et bedre sexuall liv med sin partner. Hvilken er faring har Dere på det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. september 2003 #2 Del Skrevet 5. september 2003 Åpen og god kommunikasjon er alfa og omega i et forhold. Hva mener du med frigjort forresten? Jeg vil ikke kritisere språket ditt, men jeg skjønner dessverre ikke hva du mener med innlegget. Kan du være så snill å reformulere det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Puzzle Skrevet 5. september 2003 #3 Del Skrevet 5. september 2003 Frigjort mener jeg hva man tør å gjøre sexuelt med sin partner av fantasier og lyster. Utforsking, så man ikke har et A4 sexliv med lyset slukket og i misjonærstilling, så god natt og sov godt. Og da er det snakk om inne for lovlighetsgrenser, og det som er aksetapelt for sin partner. Beklager den dårlig skriftlig formuleringen,tenker rasker enn det jeg klare å få ned på tastaturet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå