Gjest Gjest_jeanett_* Skrevet 14. februar 2010 #1 Skrevet 14. februar 2010 Hei Jeg lurte på hvor mye oppmerksomhet man kan forvente fra en mann på andre siden av landet? på tlf,nett ol. Jeg holder på med en veldig aktiv mann på 25. Og innimellom føler jeg at jeg ikke hører så mye fra han. Grunnen til at jeg er litt sutrete er fordi jeg ikke fikk noen natta sms i går. Og jeg kan gjerne sitte i tlf med han i timesvis. Men kan man kreve at andre skal ta seg tid til slikt daglig? Kan man måle hvor mye mennesker bryr seg om en av å se hvor ofte dem skriver,ringer? Bør jeg være glad for kontakten vi har (det er flere ganger om dagen)eller er det ok å gi beskjed når jeg føler han ikke bryr seg? Hva kan man forvente når man ikke er sammen engang? Vi har det kjempe flott når vi er sammen, men når vi er i hver vår by hender det jeg føler meg litt ignorert..
Havbris Skrevet 14. februar 2010 #2 Skrevet 14. februar 2010 Jeg tror det er lurt av deg å ikke begynne å måle hans interesse i antall sms, telefoner etc, da lager du bare masse bekymringer for deg selv. Det at det ikke kommer sms eller tlf når du ønsker det og synes det burde være slik - betyr ikke nødvendig at han ikke bryr seg. Han er bare ikke som deg.
Gjest Gjest Skrevet 14. februar 2010 #3 Skrevet 14. februar 2010 Hei Jeg lurte på hvor mye oppmerksomhet man kan forvente fra en mann på andre siden av landet? på tlf,nett ol. Jeg holder på med en veldig aktiv mann på 25. Og innimellom føler jeg at jeg ikke hører så mye fra han. Grunnen til at jeg er litt sutrete er fordi jeg ikke fikk noen natta sms i går. Og jeg kan gjerne sitte i tlf med han i timesvis. Men kan man kreve at andre skal ta seg tid til slikt daglig? Kan man måle hvor mye mennesker bryr seg om en av å se hvor ofte dem skriver,ringer? Bør jeg være glad for kontakten vi har (det er flere ganger om dagen)eller er det ok å gi beskjed når jeg føler han ikke bryr seg? Hva kan man forvente når man ikke er sammen engang? Du sier at dere har kontakt flere ganger om dagen?! I så fall synes jeg du er heldig, jeg! Jeg har kjæreste i en by som er ca 1,3 timers kjøretur unna. Vi har kontakt i gjennomsnitt en gang pr dag. Noen ganger mer, andre ganger mindre. Jeg er fornøyd med det, og jeg er en veldig SMS-person;-) vi ringes omtrent annenhver dag, da prater vi gjerne en times tid. Forventer slett ikke SMS-nattahilsen hver kveld! Jeg tror han vil synes du maser om du krever mer kontakt, men jeg vet jo ikke.... Vi har det kjempe flott når vi er sammen, men når vi er i hver vår by hender det jeg føler meg litt ignorert..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå