Gå til innhold

Han dusjer med sin sønn og aldri med meg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er stemor og har et kjempe godt forhold til sønnen til min kjære.

Men det som plager meg innimellom er at han dusjer med sin sønn.

Det er ikke sønnen jeg blir sint på, men på min kjære.

For når jeg spør de få gangene jeg spør om vi kan ta en dusj sammen, eller nyte en liten tid sammen i badekaret (romantisk måte) Kanskje drikke noe kald god drikke, småprate i badekaret, eller kose i dusjen, såpe hverandre inn på en kjærlig måte osv så får jeg blankt nei...

Får beskjed om at han ikke liker å dusje med noen, og liker å være helst alene.

Jeg godtar dette, men oppdager at han noen ganger dusjer med sønnen. Blir sittendes og høre dem le og ha det gøy i dusjen sammen.

Så lurer jeg på. Hvorfor aldri meg?

Kjenner det er veldig sårt inne i meg da jeg hører dem le og ha det gøy. Og da jeg ønsker vår tid sammen der inne får jeg det aldri. Har også spurt han om hvorfor han aldri dusjer med meg, og hvorfor han dusjer med sønnen sin, men får liksom ikke noe svar på det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

.

Endret av Siiw
Skrevet
Pedofil kanskje??

høres veldig rart ut, han vill dusje med sønnen sin..

burde jo være deg han ville dusje med..

Nå får du faen meg gi deg.

En mann er ikke pedofil fordi han ikke vil dusje med kjæresten sin!

Det er to forskjellige ting å knulle i dusjen og ha det romantisk i et badekar, og å hjelpe sin sønn i dusjen.

Nå aner ikke jeg hvor gammel denne gutten er, men tror ikke gutten hadde ledd så jævlig dersom faren var kåt på han.

Skrevet

Og det er NORMALT å ikke ville dusje med kjæresten sin. Ikke alle liker det.

Skrevet
Pedofil kanskje??

Enig med Huffsa, nå må du faen meg gi deg!

Det er stor forskjell på å dusje sammen med en sønn som forventer vannsprut og lek i dusjen og en kvinne som forventer romantikk, oppvarting og sex!

Skrevet
Pedofil kanskje??

Ærlig talt..

Skjerp deg, det er ikke et emne man slenger flåsete kommentarer rundt.

Skrevet
Pedofil kanskje??

Hallo, ro ned egget !

Hvor tar du det fra ???

Helt hårreisende å slenge ut slike antydninger på et slikt grunnlag.

Skrevet

Så det var noen som etterlyste alder på gutten. Gutten er 10 år gammel.

Jeg kan jo leke jeg og, på mange forskjellige måter. Må jo ikke bare være romantisk eller oppvartning for sex.

Bare å ha en samtale i badekaret, sitte sammen der og skravle eller eventuelt le...

Synes det fremdeles er trist at vi ikke kan dele gleder i dusjen/badekaret når han gjør det med sin sønn.

Han gjør det jo med sønnen.

Men til meg sier han at han liker å være alene i dusjen og ikke sammen med noen. Hvis det virkelig er sånn, hvorfor tar han da med sønnen sin inn, leker og har det gøy da?

Det må gå an å ofre litt i et forhold mener jeg.... Jeg ofrer mye for både sønn og mann her i huset. Gjør mange ting jeg ikke synes er spesielt gøy bestandig, men gjør det for å glede familien, og ikke minst min kjære.

I forhold må man både gi og ta.

Jeg føler han utelukker meg på et punkt som betyr litt for meg forholdsmessig, følelsesmessig osv.

Å gå sammen i dusjen/badekaret gir meg en forandring fra hverdagen vi normalt lever i. Fulle av rutiner, jobber, leksehjelp, leggetid med barn osv.

Ellers sitter vi mye i sofaen etter leggetid osv. Jeg føler en forandring som å bade litt sammen osv gir meg mye i forholdet og gløder opp følelsene for min kjære.

Skrevet

Herrefred. Han har rett og slett ikke lyst til å bade med deg. Kan ikke skjønne at det er noen stor krise?

Skrevet

TS sier:

Jeg føler han utelukker meg på et punkt som betyr litt for meg forholdsmessig, følelsesmessig osv.

Å gå sammen i dusjen/badekaret gir meg en forandring fra hverdagen vi normalt lever i. Fulle av rutiner, jobber, leksehjelp, leggetid med barn osv.

Ellers sitter vi mye i sofaen etter leggetid osv. Jeg føler en forandring som å bade litt sammen osv gir meg mye i forholdet og gløder opp følelsene for min kjære.

Jeg har faktisk full forståelse for dette da livet som stemor er først og fremst en vanskelig oppgave som omsorgsperson hvor man gir MYE ofte av seg selv.

Og jeg kan forstå det er sårende å se at den man er glad i sier en ting til TS og gjør noe annet enn det som blir sagt.

(Da i dette tilfelle å bade med sin egen sønn)

Det er klart at hvis TS og mannen hennes sitter mye i sofaen etter barnet har lagt seg, og det blir med det kan en forandring være med på å blomstre opp forholdet dem imellom, spesielt for TS sin del, så er vel det ok?. Jeg synes også man skal kunne gi å ta litt i et forhold.

Hadde det skadet om mannen tok seg en dusj/et bad med TS innimellom for å glede henne når han greier det med sin sønn?

Jeg tror TS hadde tatt det bedre imot om mannen hadde vært ærlig med henne. Når mannen sier han ikke liker å dusje med NOEN, og allikevel gjør det med sin sønn, og hun hører dem le og ha det gøy der inne kan jeg godt skjønne hun føler på det.

For mannen hennes har jo akuratt sagt han ikke liker å gjøre det med NOEN. Noen = Ingen. Hadde han derimot sagt han liker å gjøre det med sin sønn hadde det vært en helt annen beskjed å forholde seg til.

Ts beskriver at hun gjør mye hun ikke bestandig har lyst til i forholdet/familielivet som stemor og sikkert og som kjæreste. Men hun gjør det forde for å glede ikke minst kjæresten og familien.

Hvorfor i all verden skal og kan ikke den mannen da gjøre noe av det samme tilbake til TS?

Det handler tross alt om å ta litt hensyn til hverandres behov.

Skrevet

Jeg er akkurat slik som din samboer..

Jeg klarer ikke å dusje sammen med noen, det blir for trangt og rart for meg.

Allikevel dusjer jeg da sammen med barna mine, det blir på mange måter helt annerledes uten at jeg klarer å forklare det på noen god måte....

synes du må respektere hans ønsker. Hvis han ikke vil, så vil han ikke. Er jo mye annet dere kan gjøre sammen :)

Skrevet

Dette innlegget til TS er over samme lest som mange tidligere innlegg som handler om voksne som er nakne sammen med barn, og en annen voksen som er vitne til denne nakenheten.

Skrevet
Dette innlegget til TS er over samme lest som mange tidligere innlegg som handler om voksne som er nakne sammen med barn, og en annen voksen som er vitne til denne nakenheten.

Jeg tenkte akkurat det samme.

Skrevet (endret)

.

Endret av Siiw
Skrevet (endret)

.

Endret av Siiw
Skrevet
Tøff i kjeften?? :-)

Herlighet...! Men nå skreiv jeg nettop, at dette er helt normalt og ville dusje med sønnen fremor kjærsten!

og forresten om han og sønnen leker/tuller i dusjen hvorfor ikke bare dra i svømmehallen alle sammen?

Det var vel helst du som var tøff i kjeften da du begynte å slenge med leppa om pedofili, var det ikke? :)

Jeg vet ikke hvorfor de ikke kan dra i svømmehallen alle sammen, kanskje de ikke tåler klorvann? Har du barn selv, Siiw? Jeg vil gjerne vite det før jeg svarer deg ytterligere.

Skrevet (endret)
Det var vel helst du som var tøff i kjeften da du begynte å slenge med leppa om pedofili, var det ikke? :)

Jeg vet ikke hvorfor de ikke kan dra i svømmehallen alle sammen, kanskje de ikke tåler klorvann? Har du barn selv, Siiw? Jeg vil gjerne vite det før jeg svarer deg ytterligere.

Håper da ikke hun har barn.

Siiw skjønner ikke det at alle ikke liker å dusje med andre. Et barn er ikke "andre"

Endret av Huffsa
Skrevet

Uff:P

Er det ikke ganske opplagt at jeg ikke har BARN:-O

Og så beklager til dere som hater meg for at jeg spurte om pedofeli:sukk:. Og dere som dusjer med barna deres har nok en heeelt anna tankegang enn det jeg selv har, om jeg hadde hatt barn selv så hadde jeg nok hatt en anna tankegang om dette med dusjing å barn... men nå har jeg ikke det. og jeg er heller ikke oppvokst med å dusje med foreldre når jeg var barn.

Derfor synes jeg det er rart og unaturlig! det er bare hva jeg mener om det..! og ikke bli sint for det. er ikke ute etter og krangle med noen!

Skrevet

Jo, det er ganske opplagt at du ikke har barn.

Å dusje sammen med barnet sitt - opp til en viss alder så klart - er helt legitimt! Da mitt barn var opp til 4-5 kunne h*n godt komme og spørre om vi ikke kunne bade sammen, noe vi også gjorde. Vi gikk i svømmehallen også, bare så det er sagt. ;)

Skrevet

bortsett fra det som noen kommenterer at det var da himla mange innlegg om voksne som dusjer eller ikke dusjer sammen med ungene sine ville jeg vel tolke det til at TS's gubbe IKKE vil dusje sammen med henne nettopp fordi han ser på det som en IKKE-romantisk og IKKE-seksuell handling, jeg regner med at de har sex ellers, så jeg gjetter på at han ser på rengjøring som en familiegreie, foreldre/barn greie.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...