-littleme- Skrevet 14. februar 2010 #1 Skrevet 14. februar 2010 Jeg har kombinasjonshud (litt fetere i T-sonen og normal i kinnene), men i tillegg til dette er jeg allergisk mot parfyme... Kan noen anbefale en produktserie jeg kan bruke som er uten parfyme, mineraloljer, SLS og andre uhumskheter? + Hvor kan jeg kjøpe den? Jeg vil heller kjøpe på nett enn i parfymerier da dette er mye billigere!
Gjest -S- Skrevet 14. februar 2010 #2 Skrevet 14. februar 2010 Har nettop kjøpt noen såper på Iherb som jeg gleder meg til å prøve. Black soap bla som kun har naturlige ingredienser som skal ha mange fordeler for alle hudtyper, motvirke kviser, øke blodsirkulasjonen bla. Gå innpå youtube å søk på det eller å på iherb.com og les på tilbakemeldingene. Her feks Meget rimelig og, selv om det virker litt rart å vaske ansiktet med såpe i begynnelsen.
Rexina Skrevet 14. februar 2010 #3 Skrevet 14. februar 2010 Ja, har hørt mye bra om black soap gjennom makeup furuer på youtube:) Eller så REN har gode produkter uten dårlige ingredienser. De har hjulpet min hud i alle fall!
Gjest Frk.Svingtrapp Skrevet 14. februar 2010 #4 Skrevet 14. februar 2010 (endret) Jeg vi nødig reklamere for meg selv,men jeg jobber med sånne homepartys og selger en del sminke. Og når du spør, så svarer jeg... Den er fra cosmopharma. Helt uten parabener, mineraloljer, og ikke teste på dyr. En venninne av meg kan nå uten problem bruke sminke etter at hun prøvde den. Den er mild og god og meget vennlig mot allergikere:) Innlegget er redigert iht. Kvinneguidens regler. Skya (mod) Endret 15. februar 2010 av Skya
Skylines Skrevet 14. februar 2010 #5 Skrevet 14. februar 2010 mop har hvertfall organiske og SLS-frie hårprodukter
Gjest Gjest_tintin_* Skrevet 14. februar 2010 #6 Skrevet 14. februar 2010 Ikke glem Dr. Hauschka, jeg har flere favoritter der. Om du tar turen innom ulike helsekostbutikker har de av og til noen overraskelser. Det kommer litt an på hudtype og hva man liker, noen av mineral makeup seriene er fine.
anna45 Skrevet 23. februar 2010 #7 Skrevet 23. februar 2010 (endret) Innlegg slettet iht. KGs regler. - lillesky (mod) Endret 23. februar 2010 av lillesky
Djungelvrål Skrevet 23. februar 2010 #8 Skrevet 23. februar 2010 REN skal jo være milde..har lyst å prøve dem men ikke råd. En serie på rens, fukt, maske osv kommer på 3-4 tusen..
pittie Skrevet 23. februar 2010 #9 Skrevet 23. februar 2010 REN skal jo være milde..har lyst å prøve dem men ikke råd. En serie på rens, fukt, maske osv kommer på 3-4 tusen.. 3-4 tusen? Hjelpes. I Norske butikker du ser eller?
Gjest Gjest_Emilie_* Skrevet 23. februar 2010 #10 Skrevet 23. februar 2010 Jeg kjøpte rens og ansiktskrem fra The Organic Pharmacy nå rett over jul. Kan ikke si at jeg var videre imponert, litt som produktene til Dr. Hauschka, ikke alle er like bra. Produktene var også veldig dyre, og kremen var ekstremt udrøy. Etter det kjøpte jeg kremer og balsam fra Green People (søk på google) på Vita og er superfornøyd. Jeg så ingen produkter som kostet mer enn 200 kr. Du kan bestillle på nett også, men der var det ikke noe å spare.
Gjest Gjest_Mandarinpiken_* Skrevet 23. februar 2010 #11 Skrevet 23. februar 2010 Jeg kjøpte rens og ansiktskrem fra The Organic Pharmacy nå rett over jul. Kan ikke si at jeg var videre imponert, litt som produktene til Dr. Hauschka, ikke alle er like bra. Produktene var også veldig dyre, og kremen var ekstremt udrøy. Etter det kjøpte jeg kremer og balsam fra Green People (søk på google) på Vita og er superfornøyd. Jeg så ingen produkter som kostet mer enn 200 kr. Du kan bestillle på nett også, men der var det ikke noe å spare. Signerer. Green People har super rens, skrubb og fuktighetskremer Tilogmed nattkremen er fuktig og fin uten fett
Gjest Gjest Skrevet 24. februar 2010 #12 Skrevet 24. februar 2010 REN skal jo være milde..har lyst å prøve dem men ikke råd. En serie på rens, fukt, maske osv kommer på 3-4 tusen.. da må du sjekke feluniqe.com og lookfantastic.. det kommer IKKE på så mye. kjøpte maske til 170 eller noe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå